ویژگی های بهترین شرکت باربری

شرکت های باربری تهران از جمله شرکت اتوبار پارسی بار، شرکت های ارائه دهنده خدمات بسته بندی و همچنین خدمات اسباب کشی لوازم خانه، اداره و یا شرکت ها هستند. بطوری که اگر کسی بخواهد اقدام به اسباب کشی و باربری در تهران و یا حمل بار به شهرستان کند، می تواند با پارسی بار تماس گرفته و جهت رزرو این خدمات با همکاران ما کلیه هماهنگی های لازم در زمینه زمان و مکان اسباب کشی (مبداء و مقصد حمل بار) و همچنین هزینه باربری را به عمل آورد. 

معمولا عملکرد شرکت های باربری تهران در این زمینه در حالت کلی بر دو نوع است:

اسباب کشی در داخل تهران (بطوری که مبداء و مقصد هر دو در تهران باشند) 
اسباب کشی و باربری تهران به شهرستان

از این رو پارسی بار افتخار دارد که به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار تهران توانسته در سالهای گذشته در زمینه کلیه خدمات باربری شمال تهران، باربری غرب تهران، باربری شرق تهران، باربری مرکز تهران و یا سایر نقاط تهران و حومه کلیه خدمات لازم در این زمینه ها را به مشتریان گرامی ارائه دهد. 

در این میان، شرکت باربری پارسی بار آماده است تا جهت اسباب کشی کلیه نیازهای مشتریان خود را برطرف سازد. از جمله: 

بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و یا وسایل و لوازم کلیه شرکت ها، موسسات، نهادها و سازمان ها
جابجایی و حمل بار در داخل تهران و یا از تهران به هر یک از استان ها و شهرستان های کشورمان
چیدمان وسایل و بسته ها و کارتن های حاوی لوازم و وسایل شما در مقصد (خانه جدید و یا محل جدید شرکت و موسسه)

در این زمینه پارسی بار با دارا بودن بهترین کارگران باربری و اسباب کشی، جهت جابجایی و بسته بندی وسایل و لوازم شما، حاضر است در اسرع وقت در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. چه مشتریان حقیقی که قصد اسباب کشی و حمل بار به منزل جدید را دارند و یا شرکت ها، موسسات یا مراکز اداری و تجاری که قصد جابجایی و حمل وسایل و لوازم شان به محلی دیگر دارند.

ویژگی های بهترین شرکت باربری و اتوبار

خدمات بسته بندی شرکت اتوبار پارسی بار عبارتند از:

بسته بندی کلیه لوازم و وسایل آشپزخانه (شامل کلیه لوازم از جمله: بشقاب ها، لیوان، ظروف شکستنی و یا فلزی و چینی و یا قابلمه های چدنی، استیل و غیره) 
بسته بندی مبلمان و میز و صندلی ها
بسته بندی کلیه لوازم الکترونیک و کامپیوتر 
بسته بندی لوازم خانگی (یخچال فریزر، لباسشویی و غیره) 
آماده سازی و استفاده از کارتن های چند لایه قوی و محکم و بادوام 
بکارگیری نایلون و پلاستیک های حباب دار
استفاده از بهترین کارگران مجرب در زمینه بسته بندی اسباب و اثاثیه و همچنین لوازم شرکت ها
قرار دادن کلیه فایل ها، ذونکن ها و پرونده های اداری سازمان ها و شرکت ها 
آماده سازی گیاهان جهت حمل 
بسته بندی وسایل و آلات موسیقی (پیانو، گیتار، ارگ، سنتور و غیره) 
بسته بندی لوستر و کلیه سیستم های روشنایی

بسته بندی اسباب کشی یک مرحله بسیار با اهمیت و حساس است و در صورتی که دقت لازم صورت نگیرد، ممکن است منجر به آسیب دیدن و شکستن برخی وسایل در هنگام اسباب کشی شود از این رو بسیار مهم است که کارگران اسباب کشی و باربری تهران در این زمینه ها به اندازه کافی دقت کنند. به همین جهت کارکنان شرکت پارسی بار (که از بهترین شرکت های اتوبار تهران است) با استفاده از نایلون های حباب دار درجه یک، روزنامه، پارچه و لوازمی از این دست که بتوان با استفاده از آنها براحتی ظروف و لوازم را بسته بندی و آماده حمل بار به خصوص لوازم شکستنی کرد، پوشانده و کارگران حمل بار ما همچنین با استفاده از فوم و یا وسایلی از این قبیل فضای خالی درون کارتن و جعبه ها را پر کرده و به این ترتیب مانع از تکان خوردن اسباب و اثاثیه درون کارتن و جعبه ها در زمان جابجایی و حمل آنها می شوند.

کارگر باربری و اسباب کشی:

از طرف دیگر این روزها در آگهی های مختلف عناوینی چون کارگر جهت حمل اثاثیه منزل، کارگر جهت جابجایی و یا کارگر جهت اسباب کشی تهران بر می خوریم. اما براستی یک کارگر حمل بار کیست و چه خصوصیاتی باید داشته باشد تا به بهترین نحو ممکن در اسباب کشی و باربری تهران (و یا در زمینه حمل و جابجایی بار به شهرستان) بهترین خدمات را ارائه دهد؟

یک کارگر حمل بار باید خصوصیات زیر را داشته باشد:

قدرت بدنی مناسب جهت بلند کردن اشیاء سنگین (مثلا یخچال فریزر و یا لباسشویی)
فردی خوش برخورد و مهربان بوده و از لحاظ اخلاقی فردی قابل اطمینان باشد.
آشنا به نحوه حمل و جابجایی کلیه وسایل و لوازم و همچنین محصولات خانگی باشد.
توانایی بسته بندی اسباب و اثاثیه جهت اسباب کشی را داشته باشد.
دقت لازم در زمان حمل اسباب و وسایل خانگی و یا لوازم شرکت را داشته باشد تا در زمان اسباب کشی و حمل بار، هیچ وسیله ای دچار صدمه نشده و یا گم نشود. 
مهارت های لازم در زمینه های مختلف چیدمان وسایل و یا امور متفرقه را داشته باشد. 
در تمام مراحل همراه سایر همکاران و همچنین مشتری باشد. 

ضمنا راننده ماشین های باربری و اتوبار تهران که این خودروها را هدایت می کنند باید تجربه کافی در زمینه رانندگی ماشین های باربری از جمله وانت بار، کامیون، خاور و یا تریلی داخل تهران و یا در جاده ها داشته باشند. به خصوص در زمان حمل اثاثیه منزل به شهرستان، که پس از طی کیلومترها مسافت، اسباب و اثاثیه و یا لوازم مشتریان به شهرستان مقصد حمل و انتقال داده می شوند. 

در نهایت به شما همشهریان گرامی اطمینان می دهیم که شرکت باربری پارسی بار آماده است تا در کلیه فصل های سال در زمینه خدمات بسته بندی، جابجایی و انتقال بارهای شما به مقصد مورد نظر، در داخل و یا خارج از شهر تهران هر گونه همکاری را انجام بدهد. همچنین در صورتی که نیاز به اجاره انبار در تهران را دارید، شرکت اتوبار پارسی بار در خدمت شماست. 

جهت بهره مندی از خدمات اسباب کشی و اتوبار تهران با پارسی بار تماس بگیرید. 

مقالات