مزایای استفاده از شرکتهای باربری

اسباب کشی و نقل مکان به محل جدید یکی از دغدغه های کسانی است که قصد دارند به مکان دیگری اسباب و اثاثیه خود را جهت زندگی و یا کار منتقل کنند. در حقیقت پس از آماده سازی محل جدید زندگی و یا دفتر کار باید به فکر آماده کردن وسایل و لوازم جهت انتقال آنها باشید. 

به همین جهت چند مسئله در این میان اهمیت دارند که باید به آنها پیش از شروع اثاث کشی و جابجایی بار توجه کرد:

بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل و یا محل کار بصورت اصولی
استفاده از نیروی کمکی جهت بسته بندی و جابجایی بار (کارگر اسباب کشی
استفاده از لوازم و وسایل مناسب جهت بسته بندی و حمل بار
در اختیار داشتن خودروهای باربری مانند کامیون و یا کامیونت جهت ارسال وسایل و لوازم بسته بندی شده به مقصد
اطمینان از سرعت و دقت کافی در اسباب کشی و اثاث کشی و عدم وارد شدن هرگونه آسیب و یا گم شدن وسایل
نداشتن استرس و فشار بر روی افراد، اعضای خانواده و یا همکاران آنها

و مسائل دیگری که موجب می شوند بسیاری از افراد زمانی که به تنهایی می خواهند اقدام به اسباب کشی و جابجایی بار کنند، به زحمت بیوفتند و گاهی موجب بروز خسارت های جبران ناپذیری شوند. علاوه بر این مسئله زمان را هم نباید دست کم گرفت، در دنیای امروز که بسیاری از افراد دچار کمبود وقت هستند و یا بسیاری از پدرها و مادرها هنگام غروب و یا شب خسته از سر کار به خانه باز می گردند، بسیاری از آنها حتی تمرکز لازم جهت اینکه برنامه ریزی اصولی جهت بسته بندی و جابجایی وسایل به مقصد خود - حتی در روزهای تعطیل - داشته باشند را ندارند. 

از طرف دیگر بسته بندی و آماده سازی وسایل منزل به ویژه لوازم شکستنی و یا برخی از لوازم خانگی بزرگ و سنگین مانند ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، گاز آشپزخانه و یا گاوصندوق های بزرگ کاری است تخصصی و بهتر است که چنین اموری را به کارگران حرفه ای باربری سپرده شوند. آماده سازی وسایل و لوازمی مانند پیانو، فوتبال دستی، لوسترهای بزرگ و قیمتی هم که جای خود را دارند. 

مزایای شرکتهای باربری تهران

به یاد داشته باشید که حتی با کمک دوستان و آشنایان خود هم براحتی نمی توانید با خیال راحت همه این وسایل را به آسانی جابجا و به مقصد خود حمل کنید. حتی اگر مقصد و مبداء فاصله کوتاهی از هم داشته باشند. نه تنها احتمال بروز خسارت از جمله خراش برداشتن و یا شکستن این وسایل و اشیاء وجود دارد بلکه ممکن است هنگام بلند کردن اشیاء سنگین و حمل آنها به کمر و ستون فقرات خود آسیب وارد کنید. در صورتی که کارگران حرفه ای شرکتهای اتوبار و باربری تهران که دارای تجربه بالایی در این امور هستند، دارای فیزیک بدنی مناسب هستند و از راهکارهای بسته بندی اصولی هر یک از وسایل و لوازم شرکتها، فروشگاه ها و یا منزل را به خوبی می دانند. برای مثال می دانند که با استفاده از چه لوازمی و چگونه اقدام به بسته بندی مبلمان خانگی و یا اداری کنند. 

از طرف دیگر جهت حمل و نقل اسباب و اثاثیه به مقصد نیاز به خودروهای مخصوص باربری و حمل بار است. ماشین هایی از نوع سبک و یا سنگین که بار و وسایل بسته بندی شده در آنها قرار داده می شود تا به مقصد ارسال شوند. شرکتهای باربری تهران دارای خودروهایی آماده و مجهز هستند و بسیاری از آنها رانندگان حرفه ای نیز در اختیار دارند. رانندگانی مجرب که ضمن آشنایی با مناطق مختلف تهران، وضعیت ترافیک، جاده ها، بزرگراه ها به خوبی می توانند اموری مانند حمل و جابجایی بار در تهران و یا حمل بار به شهرستان را با موفقیت انجام بدهند. 

کسانی که بطور شخصی به سراغ وانت بارها و کامیون های حمل بار بدون مجوز که اغلب ادعا می کنند با قیمت هایی ارزان اقدام به جابجایی و حمل بار می کنند، می روند در واقع باید این نکته را بپذیرند که ریسک بزرگی می کنند. چرا که ممکن است رانندگان این خودروها موجب خسارت وارد کردن به اسباب و اثاثیه شما بشوند و از طرف دیگر به دلیل اینکه نمی توانند بیمه باربری برای مشتریان صادر کنند و زیر نظر اتحادیه باربری تهران نیز قرار ندارند نه تنها ممکن است براحتی با بی احتیاطی به وسایل و لوازم شما آسیب وارد کنند، بلکه هیچ گونه مسئولیتی در قبال این امر قبول نمی کنند و در پایان کار حتی ممکن است به هر بهانه ای از شما هزینه های بیشتری طلب کنند. 

اما در عوض استفاده از خدمات اسباب کشی شرکتهای باربری تهران موجب می شود که شما نه تنها براحتی و با خیال آسوده اقدام به جابجایی بار و وسایل خود کنید بلکه در صورت بروز هر گونه آسیب و یا گم شدن وسایل خود بتوانید ادعای خسارت کنید. این شرکتها با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران براحتی می توانند پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشند و با کیفیت بالایی امور بسته بندی و اسباب کشی را انجام بدهند. 

مزایای استفاده از شرکتهای اتوبار تهران

در مجموع مهمترین مزایای اسباب کشی و اثاث کشی با استفاده از شرکتهای اتوبار تهران عبارتند از:

سرعت بالا
دقت در بسته بندی وسایل و لوازم جهت جلوگیری از آسیب دیدن آنها
استفاده از بهترین ماشین های حمل بار مانند کامیون های مسقف و یا غیر مسقف و کامیونت های درجه یک
ارسال بهترین کارگران حرفه ای اتوبار (و یا در صورت درخواست مشتریان ارسال کارگر خالی)
ارائه بیمه باربری و حمل بار
امکان اجاره انبار جهت قرار دادن وسایل و لوازم در آن بصورت موقت
در اختیار داشتن بهترین رانندگان حرفه ای خودروهای باری
استفاده از بهترین لوازم بسته بندی جهت اسباب کشی مانند استرچ رپ، بابل رپ، چسب زن، کارتن های چند لایه محکم و غیره
راهنمایی و مشاوره مشتریان جهت آماده سازی هر چه بهتر وسایل پیش از اسباب کشی 
ارائه خدمات VIP اثاث کشی و باربری در صورت نیاز مشتریان
خدمات ویژه اسباب کشی سالمندان و سالخوردگان 
ارائه فاکتور رسمی و قیمت های مناسب بر اساس نرخ های پایه اعلام شده توسط اتحادیه باربری تهران

و مزایای دیگری که همه موجب می شوند به شما توصیه کنیم که امور اسباب کشی و جابجایی بار خود را در تهران به شرکتهای باربری تهران بسپارید. شرکت باربری پارسی بار تهران با سالها تجربه در مناطق مختلف تهران در خدمت شماست. با تماس با پارسی بار یک اسباب کشی بی دردسر و آسان را تجربه کنید. 

مقالات