بسته بندی لوستر

بسته بندی لوستر (chandelier packing) در خدمات اسباب کشی، جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد. به ویژه در باربری تهران. امروزه در بسیاری از خانه ها، تالارها و یا مراکز مختلف مسکونی و یا اداری از لوستر جهت ایجاد روشنایی و همچنین تزئین هر چه بهتر فضای مورد نظر استفاده می شود. 

لوستر کلمه ای فرانسوی است (Lustre) و همانطور که می دانید وسیله ایست فلزی و شیشه ای که جهت نگه داشتن لامپ ها و روشنایی هر چه بیشتر در سالن ها و یا تالارها بکار می رود. اما اگر هنگام اثاث کشی باشد و قصد بسته بندی و جابجایی لوسترهای منزل و یا محل کار خود را داشته باشیم، چکار باید کرد؟ 

در واقع لوستر نیز در زمان باربری باید همانند سایر وسایل جهت بسته بندی اثاثیه آماده شده و پس از پایان بسته بندی لوستر، به مقصد حمل شود. امروزه لوسترهای موجود در بازارها به بیش از دوازده نوع تقسیم بندی می شوند که البته جهت آماده سازی و حمل هر نوع از لوسترها در خدمات اسباب کشی، جای نگرانی نیست و می توانید با خیال راحت انجام این کار را به کارکنان شرکت های اتوبار تهران واگذار کنید تا به سرعت این کار را برای شما به خوبی انجام دهند. 

لوستر بسته بندی براحتی می تواند جهت حمل بار به شهرستان نیز آماده و ارسال شود. به این منظور کارگران باربری معمولا نهایت تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین بسته بندی را برای لوستر و سایر لوازم روشنایی انجام دهند تا این وسایل در طول مسیر باربری دچار شکستگی و آسیب خاصی نشوند. 


اهمیت بسته بندی لوستر:

ممکن است برخی افراد که در زمینه خدمات اتوبار تهران و اثاث کشی تجربه ای ندارند، بپرسند که چرا بسته بندی لوستر برای اسباب کشی اهمیت دارد؟ 
اهمیت لوستر و ایمنی آن در باربری تهران، به دلایل متعددی بسیار مهم است از جمله:

لوستر در بسیاری از خانه ها، سالن های پذیرایی مراکز اداری و یا شرکتها نقش مهمی در روشنایی دارد. 
بسیاری از لوسترها گرانبها و قیمتی هستند. 
ممکن است لوستری که حمل می شود، یادگاری ارزشمند و یا یک هدیه باشد.  
لوسترها از جنس شیشه و فلز هستند و هر لحظه در صورت بی دقتی امکان شکستن آنها وجود دارد.  

بنابراین رعایت احتیاط بسیار مهم است و از این رو توصیه می کنیم بجای اینکه خودتان لوسترها را جابجا و بسته بندی کنید این کار را بر عهده شرکتهای اتوبار تهران و کارگران آنها بگذارید. 


بسته بندی لوستر در اسباب کشی و باربری


نحوه بسته بندی لوستر:

بسته بندی و حمل لوستر باید مطابق اصول و قواعد خاص خود انجام شود تا صاحب آن دچار خسارت نشود. به این منظور معمولا کارگران اتوبار تهران اقدامات زیر را انجام می دهند:

در ابتدا لوازمی مانند نردبان، کارتن، فوم ضربه گیر و یا پلاستیک های حباب دار (بابل رپ) را آماده می کنند.
برق لوستر را خاموش می کنند. 
لامپ های لوستر را یک به یک به در صورت امکان جدا می کنند و بسته بندی می کنند.
سپس بدنه اصلی لوستر را به آرامی از آویز آن جدا کرده و به روی زمین می گذارند و بسته بندی می کنند. 
بدنه فلزی یا شیشه ای لوستر را می توان با استفاده از فوم یا نایلون پوشاند و سپس در کارتن قرار داد. 

در نهایت پس از پایان بسته بندی لوستر جهت حمل بار آماده شده و می توان با استفاده از ماشین های باربری، همانند سایر وسایل و لوازم آنرا به مقصد انتقال داد. 


نصب مجدد لوستر در اسباب کشی:

پس از حمل بار به مقصد در هنگام اثاث کشی و جابجایی، می توان لوستر را مجدد نصب کرد. به این صورت که کارتن های اسباب کشی را باز کرده و لوستر و سایر محتویات مربوطه را نیز بیرون آورده و سپس لامپ ها را به آرامی به بدنه آن متصل و سپس به آرامی لوستر را از روی نردبان با کمک دو یا سه نفر بالا برده و محل اتصال آنرا به آویز سقف متصل می کنیم. 
سرانجام پس از بررسی کلیه اتصالات سیم ها و نصب صحیح آویز آن می توانید لوستر را با خیال راحت روشن کنید. درست برعکس کاری که هنگام بسته بندی لوستر در محل اولیه انجام می گیرد. 

جهت کلیه خدمات باربری تهران و اثاث کشی منزل، حمل و جابجایی محل کار خود با شرکت اتوبار پارسی بار تهران تماس بگیرید. 

مقالات