روش های انتخاب شرکت باربری

انتخاب شرکت باربری و بهره مند شدن از بهترین خدمات اسباب کشی و حمل اسباب و اثاثیه در تهران، یکی از چالش ها و بلکه نگرانی های افرادی است که قصد اثاث کشی و حمل و نقل وسایل خود با استفاده از خدمات شرکتهای باربری تهران را دارند. به همین جهت برخی از افراد نگران انتخاب شرکتهای باربری در تهران هستند و نگران برخی از مسائلی هستند که در صورت انتخاب اشتباه شرکت های نامناسب، در زمان حمل بار و یا بسته بندی اثاثیه ممکن است مشکلاتی برای آنها بوجود آید. 

این نگرانی کاملا قابل درک است و به ههمین جهت در این بخش راهکارهایی را به شما آموزش می دهیم که پیش از آغاز اسباب کشی، بتوانید با کمک آنها بهترین اسباب کشی را برای خود رقم بزنید. 


مشکلات ناشی از انتخاب شرکتهای نامعتبر باربری:

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در صورت انتخاب اشتباه و مراجعه به شرکتهای نامعتبر اتوبار تهران، چه مشکلاتی برای شما و خانواده (و یا همکاران و مدیران شرکت) پیش خواهد آمد. مسائلی که گاه جبران آنها غیرممکن خواهد بود و در نهایت صرفا پشیمانی و ناراحتی برای شما باقی خواهد ماند. 
از جمله مهمترین مشکلاتی که چنین شرکتهای نامعتبر و غیر حرفه ای ممکن است در اثاث کشی و خدمات حمل بار برای شما بوجود بیاورند، عبارتند از: 

هنگام بسته بندی وسایل و لوازم، اثاثیه و لوازم شما دچار آسیب شوند. 
کارگران باربری مجموعه یا شرکت مورد نظر، افرادی با برخورد اجتماعی نامناسب بوده و در کار بی نظم باشند.
پرسنل مجموعه به موقع در محل حاضر نشوند و کار اسباب کشی و باربری با تاخیر انجام شود. 
وسایل شما در طول بسته بندی و باربری، گم شوند.
کارگران حمل بار، حرفه ای نبوده و در طول جابجایی وسایل سنگین وزن، آنها را در و دیوار بکوبند و به این ترتیب خسارت بار آید.
دستمزدی که در پایان کار از شما طلب می کنند بیشتر از رقمی باشد که در ابتدا با مدیریت آنها به توافق رسیده بودید. 
مدیریت مجموعه یا شرکت اتوبار پاسخگوی خسارات ببار آمده و یا رفتار نامناسب پرسنل خود نباشد. 
از لوازم درجه دو و یا دسته دوم جهت بسته بندی و حمل بار شما استفاده شود. 
اگر مقصد شهر دیگری است، ممکن است در طول حمل بار به شهرستان، به دلیل عدم قرار دادن صحیح بسته ها و کارتن ها در کامیون و یا وانت بار و یا انتخاب مسیرهای اشتباه و موارد دیگر، باربری با مشکلات زیادی روبرو شود. 


شرکت های باربری در تهران:

شرکت های خدمات اتوبار تهران، وظیفه دارند که خدمات مورد نیاز شما در زمینه های اسباب کشی و انتقال بار به مقصد را فراهم کنند. این شرکتها، خدمات بسته بندی و ارسال بار را برای مشتریان خود انجام می دهند. کسانی که قصد اثاث کشی و انتقال وسایل محل زندگی و یا محل کسب و کار خود از مکانی در تهران به مکانی دیگر - در داخل و یا خارج از تهران - را دارند، بهتر است با چنین شرکتهای تماس بگیرند. 
این شرکتها شرایط و امکانات زیر را برای شما مهیا می کنند:

فرستادن کارگر حمل بار و بسته بندی به منزل و یا شرکت شما
آماده سازی و بسته بندی وسایل
استفاده از خودروهای باربری (مانند خاور، کامیونت و یا وانت بار) جهت ارسال وسایل بسته بندی شما 

البته برخی از شرکتهای معتبر باربری تهران خدمات دیگری نیز به مشتریان خود ارائه می کنند از جمله: صدور بیمه باربری و یا اجاره انبار در تهران که هر کدام می توانند برای شهروندان تهرانی مفید باشند. 
بنابراین نه تنها جهت اسباب کشی در تهران و یا حمل بار به شهرستان ها بلکه گاهی جهت بهره مند شدن از خدمات دیگر نیز می توانید از خدمات شرکتهای باربری تهران استفاده کنید. 


روش های انتخاب شرکت باربری


بهترین اتوبار برای اسباب کشی:

حال اگر می خواهید بهترین شرکت اتوبار تهران را جهت خدمات بسته بندی لوازم، حمل و باربری وسایل خود انتخاب کنید، می توانید از روش های زیر اقدام کنید:


- داشتن مجوز از اتحادیه:

داشتن مجوز از اتحادیه باربری تهران یکی از الزامات شرکتهای معتبر اتوبار تهران است. آن دسته از شرکتهای اتوبار تهران که عضو این اتحادیه هستند در برابر مشتریان خود کاملا مسئولیت دارند و چنانچه کوچکترین خسارتی کارکنان آنها ببار بیاورند، در برابر صدمات و آسیب های وارد شده به دارایی و یا اموال مشتریان خود مسئول هستند. این شرکتها با ارائه بیمه باربری، در حقیقت مشتریان خود را در برابر بروز هر گونه مشکل بیمه کرده و باید در این زمینه پاسخگو باشند. 

(تصور کنید که برای اسباب کشی با شرکتی تماس گرفته اید و در روز موعود اثاث کشی، تلویزیون و یا یکی از وسایل شکستنی شما بشکند. در آن صورت کارگران شرکت مورد نظر مسئول هستند ولی اگر مسئولیتی در این رابطه قبول نکنند، نشان دهنده نامعتبر بودن آنهاست) 


- بسته بندی حرفه ای:

یکی از خصوصیات و ویژگی های شرکتهای معتبر باربری در تهران انجام بسته بندی اثاثیه بصورت دقیق و بی نقص است. بسته بندی حرفه ای لوازم منزل و یا اداره ها و شرکتها کاری است حرفه ای و تخصصی که فقط از عهده کارگران حرفه ای اتوبار بر می آید. به ویژه موارد مهمی مانند بسته بندی لوازم شکستنی آشپزخانه، بسته بندی میز و صندلی، بسته بندی مبلمان، یخچال و موارد دیگر. 


- داشتن وب سایت:

یکی دیگر از ویژگی های بهترین شرکتهای معتبر اتوبار در تهران، داشتن یک وب سایت مناسب است. البته این مسئله به این معنی نیست که هر چه وب سایت شرکت باربری ظاهری زیباتر داشته باشد، لزوما عملکرد کارکنان آن شرکت نیز بهتر است بلکه بطور تقریبی می توان این مسئله را در نظر گرفت که شرکتهایی که دارای وب سایتی مناسب هستند معمولا جزو شرکتهای معتبر در این زمینه محسوب می شوند. اگر قصد رزرو خدمات اسباب کشی را داشتید و با شرکتی تماس گرفتید که دارای وب سایت نیست، بدانید که یا آن شرکت تازه تاسیس و فاقد تجربه مناسب در این زمینه کاری است و یا دارای مشکلات فراوانی است و به احتمال زیاد دارای اعتبار چندانی نزد مشتریان خود نیست. 


- دیدگاه های مردم درباره شرکت باربری:

با کمی جستجو در وب سایت ها و یا وبلاگ ها می توانید با خواندن نقطه نظرات مردم درباره عملکرد شرکتهای اتوبار تهران براحتی پی ببرید. در واقع بازخورد یا فیدبک هایی که مشتریان سابق آنها درباره عملکرد این شرکتها نوشته اند، از جمله نحوه برخورد کارگران با آنها، نحوه بسته بندی و ایمن ماندن وسایل و لوازم، سرعت عمل در ارسال لوازم و موارد دیگری از این دست که با خواندن نظرات دیگران می توانید تا حد زیادی متوجه عملکرد و همچنین اعتبار شرکت مورد نظر شوید. 


روش های انتخاب شرکت اتوبار


- کارگران حرفه ای حمل بار:

یکی دیگر از خصوصیات مهم شرکتهای باربری تهران در اختیار داشتن و استخدام بهترین کارگران است. کارگرانی که شرایط زیر را داشته باشند:

افرادی آرام، مودب و خوش برخورد بوده و توانایی بدنی بالایی جهت بلند کردن و حمل وسایل سنگین داشته باشند.
به خواسته های مشتریان خود اهمیت بدهند. 
بیشتر از قیمت های توافق شده، با اصرار از مشتری پول بیشتری دریافت نکنند.
خسارت ببار نیاورند و مواظب وسایل و لوازم مشتریان شرکت باشند. 
سرعت عمل مناسبی در بسته بندی و حمل بار داشته باشند. 
در صورت بروز هر مشکلی در برابر مشتری پاسخگو و مسئول باشند.
افرادی منظم باشند و در تمام ایام سال در خدمت شرکت حاضر باشند. 


- خودروهای باربری:

یکی دیگر از معیارهای شناخت شرکت اتوبار معتبر و مناسب، در اختیار داشتن خودروها و ماشین های باربری درجه یک است. زمانی بسیاری از شرکتهای باربری از خودروهایی مانند وانت بار و یا کامیون های روباز استفاده می کردند که این مسئله موجب نگرانی هایی را در مردم می شد. به خصوص هنگام حمل بار به شهرستان. اما امروزه شرکتهای درجه یک باربری تهران با استفاده از خودروهای درجه یکی مانند خاور، کامیون های مسقف، کامیونت و یا خاور اقدام به حمل بار می کنند. 


- قیمت های مناسب:

یکی از دیگر خصوصیات مهم شرکتهای دارای اعتبار در زمینه خدمات اسباب کشی و جابجایی بار، محاسبه قیمت بر اساس نرخ ها و تعرفه های اتحادیه باربری تهران است. شرکتهایی که از این نرخ ها و قیمت های پایه تبعیت نمی کنند و قیمتی بیشتر را برای مشتریان خود محاسبه می کنند، معمولا دارای اعتبار چندانی نیستند. 

شرکت اتوبار پارسی بار تهران یکی از بهترین شرکتهای معتبر خدمات اثاث کشی و حمل بار تهران جهت خدمت به شما شهروندان گرامی آماده همکاری است. 

مقالات