چگونه هزینه های اسباب کشی را کاهش دهیم

خدمات اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه مانند بسیاری از انواع خدمات دیگر هزینه و نرخ های خاص خود را دارد. به همین جهت بسیاری از افراد پیش از اثاث کشی، گاهی از شرکتهای باربری تهران به این منظور استعلام قیمت می گیرند. 


هزینه اسباب کشی در تهران:

اگر می خواهید در مورد قیمت و تعرفه اسباب کشی و خدمات باربری بیشتر بدانید در ابتدا در مورد نحوه تعیین قیمت برای مشتریان شرکت های اتوبار تهران باید بدانید. یعنی اینکه چگونه شرکت های ارائه دهنده خدمات اسباب کشی و حمل بار تهران، قیمت خدمات باربری را محاسبه و به مشتریان خود اعلام می کنند. 
در این زمینه چند عامل تاثیرگذار هستند که عبارتند از:

زمان اسباب کشی
مسافت میان مبداء باربری و مقصد
تعداد و نوع ماشین های باربری مورد نیاز
تعداد و حجم وسایلی که باید در هنگام بسته بندی اثاثیه، بسته بندی و آماده حمل بار شوند. 

البته نکته مهم دیگری که در زمینه انتخاب شرکت باربری تهران جهت رزرو خدمات اسباب کشی و جابجایی اثاثیه، باید در نظر بگیرید این است که آیا شرکت فوق عضو اتحادیه باربری تهران است یا خیر؟
شرکتهای معتبر اتوبار تهران که عضو اتحادیه هستند، از نرخ ها و قیمت های رسمی اعلام شده توسط اتحادیه تبعیت می کنند و حق ندارند نرخ پایه بیشتر از آنها به مشتریان خود اعلام کنند. به همین جهت یکی از نخستین راهکارها جهت کاهش قیمت اسباب کشی، بررسی این مسئله است. 


چگونه هزینه های اسباب کشی را کاهش دهیم


اما راهکارهای متعددی جهت کاهش هزینه اسباب کشی و باربری می توان بکار گرفت که مهمترین آنها عبارتند از:

- انجام اسباب کشی در زمانی که نرخ خدمات باربری کمتر است:

زمان اثاث کشی یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت باربری است. به این صورت که معمولا هنگام روزهای تعطیل و اواخر هفته، نرخ خدمات اتوبار تهران کمی گرانتر است. اما برعکس اوایل و اواسط هفته معمولا قیمت ها کمی ارزان تر است. لذا می توانید جهت کاهش هزینه و تعرفه اسباب کشی و حمل بار در تهران رزرو این خدمات را به اوایل یا اواسط هفته مورد نظر موکول کنید. 


- کمک گرفتن از دوستان و خانواده:

یکی دیگر از راه های کاهش هزینه اثاث کشی، کمک گرفتن از خانواده یا دوستان است. به این صورت می توانید بخشی از وسایل و لوازم خود را با کمک آنها بسته بندی و به مقصد حمل کنید. البته بنا به دلایل متعددی این کار توصیه نمی شود:

ممکن است اعضای خانواده و یا دوستان شما گرفتاری های زیادی داشته باشند و نتوانند در زمینه اثاث کشی به شما کمک کنند.
بسته بندی لوازم شکستنی کاری حساس و چالشی بزرگ است. به همین جهت توصیه نمی شود که این کار را به غیر از کارگران باربری افراد دیگری انجام دهند. 
حمل وسایل سنگین نیز باید به کارگران اتوبار سپرده شود و معمولا از عهده افراد عادی - حتی ورزشکاران - خارج است. 
هنگام حمل وسایل توسط دوستان و آشنایان، لوازم شما در خودروهای آنها آسیب ببیند و یا برخی وسایل گم شوند. 

اما با کمک کارگران شرکت های معتبر باربری و اتوبار تهران چنین حوادثی معمولا رخ نمی دهد. اما در نهایت می توانید برخی وسایل و لوازم شخصی خود را با کمک اقوام و دوستان خود به محل جدید منتقل کنید (مانند مدارک و اسناد، طلا و جواهرات و ...) 


کاهش هزینه های اثاث کشی و باربری


- بسته بندی حرفه ای:

بسته بندی کمک بزرگی به کیفیت اثاث کشی شما می کند. در واقع یکی از بخش های مهم خدمات شرکت های اتوبار در تهران، بسته بندی اثاثیه توسط کارگران آنهاست. هر چند که ممکن است اینطور بنظر برسد که شما خودتان نیز می توانید این کار را انجام دهید، اما چند نکته را در نظر داشته باشید:

شرکتهای معتبر باربری تهران با استفاده از لوازم استاندارد و جدید اقدام به بسته بندی لوازم شما می کنند.
این شرکتها هنگام بسته بندی و حمل بار، وسایل شما را بیمه می کنند (که به آن بیمه باربری گفته می شود)
وسایل شکستنی شما توسط کارگران باربری به دقت بسته بندی می شوند و به این ترتیب مانع از صدمه دیدن آنها می شود. 
بسیاری از شرکتهای اتوبار تهران، خود کارتن و وسایل جانبی دیگر را در ازای قیمت های مناسبی در اختیار شما قرار می دهند. 

و موارد دیگری که مزایای بسته بندی شرکتهای باربری تهران محسوب می شوند و در بسیاری از موارد در عمل موجب ارزان تر شدن قیمت و هزینه های اثاث کشی می شوند. 


- کم کردن حجم وسایل و لوازم:

یکی از نکات مهم این است که لازم نیست همه وسایل را به محل جدید منتقل کنید. یکی از نکات مهم در زندگی افراد این است که هر شخصی باید به خوبی بداند که کدام دسته از وسایل و لوازم وی ضروری است و کدام دسته اضافی. وسایل اضافی در خانه یا محل کار بسیاری از افراد این روزها دیده می شوند. گاهی چندان تعداد و حجم این وسایل زیاد می شود که حتی ممکن است نظم و ترتیب زندگی و چیدمان وسایل شما را مختل کنند! 
اگر به منزل و یا محل کسب و کار افراد بی نظم مراجعه کنید، احتمالا تعداد زیادی از این دست وسایل را در آنجا خواهید دید. مواد غذایی فاسد شده (در یخچال)، کاغذ یا روزنامه های باطله، قطعات و لوازم سوخته گجت ها یا لوازم صوتی تصویری از رده خارج، لباس و پوشاکی که دیگر مناسب نیستند (به دلیل پوسیدگی یا تغییر سایز)، ظروف پلاستیکی بدردنخور و موارد دیگری که معمولا افراد منظم و کسانی که به بهداشت و داشتن محیط مناسب زندگی خود توجه دارند، به سادگی آنها را جمع آوری کرده و دور می ریزند. این کار به ایجاد یک فضای مناسب و انرژی بخش در منزل و یا محل کار شما کمک می کند. بنابراین توصیه می کنیم پیش از اسباب کشی و حمل بار، وسایلی که لازم نیست بسته بندی و جابجا شوند را به دقت جمع آوری و دور بیندازید. (و یا به افراد نیازمند اهدا کنید) 
به این ترتیب هم حجم وسایل شما جهت اثاث کشی کمتر و در نتیجه هزینه های بسته بندی و حمل بار کمتر می شود و هم از دست وسایل اضافی منزل خود راحت خواهید شد. 

شرکت اتوبار پارسی بار تهران با ارائه بهترین قیمت و نرخ باربری شما را در جهت داشتن یک اسباب کشی بی نقص و ارزان قیمت یاری می دهد. جهت رزرو خدمات باربری و بسته بندی در تهران، با ما تماس بگیرید. 

مقالات