باربری و اتوبار شهرک غرب

اتوبار و باربری شهرک غرب شامل کلیه خدمات همکاران ما در این منطقه از تهران در زمینه خدمات اسباب کشی به همشهریان گرامی به شرح زیر می شود:

اعزام بهترین کارگر باربری به تعداد مورد نیاز شما
بهره گیری از ناوگانی از بهترین خودروهای حمل بار و باربری مانند خاور، کامیون، کامیونت و یا وانت بار
خدمات بسته بندی لوازم و وسایل مشتریان (حقیقی و یا حقوقی) 
ارائه و صدور بیمه باربری جهت آسودگی خاطر مشتریان گرامی
بهترین و ارزان ترین تعرفه ها و قیمت باربری
امکان اجاره انبار برای مشتریان گرامی


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری غرب تهران : 44488574 - 021  شماره همراه: 09123871739


به این ترتیب ما از ابتدای کار تا انتها با شما هستیم. شرکت اتوبار پارسی بار تهران به عنوان یکی از موفق ترین شرکتهای باربری شهرک غرب تهران توانسته در طول سالهای گذشته کلیه نیازهای مشتریان گرامی و شهروندان محترم را برآورده کند.

شرکت باربری پارسی بار توانسته با بهره مندی از بهترین امکانات، نیروها و رعایت اصول و موارد ضروری جهت بسته بندی لوازم در اسباب کشی و اثاث کشی در شهرک غرب تهران، پاسخگوی کلیه نیازهای همشهریان گرامی باشد.

خدمات باربری غرب تهران را با پارسی بار تجربه کنید. شهرک غرب از نظر ما یکی از مهمترین و بهترین مناطق زیرمجموعه باربری غرب تهران محسوب می شود و ما هم نهایت تلاش خود را می کنیم که تا حد امکان بهترین سرویس ها و خدمات لازم در زمینه بسته بندی و همچنین جابجایی و حمل بار (درون شهری و یا حمل بار به شهرستان از شهرک غرب تهران) را ارائه بدهیم.

باربری شهرک غرب

اتوبار شهرک غرب:

همانطور که اشاره کردیم منظور از خدمات اتوبار و باربری شهرک غرب کلیه سرویس های نام برده در زمینه ارسال و اعزام کارگران حمل بار به همراه خودروهای مخصوص حمل بار (کامیون، خاور، کامیونت و ...)، بسته بندی برای اسباب کشی، بارنامه و بیمه باربری، اجاره انبار (جهت قرار دادن وسایل و لوازم اشخاص حقیقی و یا حقوقی که نیاز به فضای بیشتری جهت نگهداری اسباب و اثاثیه و یا اجناس و لوازم خود دارند)، حمل بار از شهرک غرب به مناطق دیگر، داخل محدوده شهرک غرب و یا حمل بار از شهرک غرب به شهرستان های کشورمان، کمک به پیاده سازی وسایل و لوازم مشتریان در مقصد و خدمات دیگر در این زمینه می باشند.

نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه:

همکاران ما در بخش باربری غرب تهران و همچنین اتوبار شهرک غرب با استفاده از بهترین امکانات و لوازم بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و یا شرکتها اقدام به بسته بندی کاملا حرفه ای و اصولی می کنند.

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و یا شرکتها کاری است حساس و مهم. باید نهایت دقت در آن صورت گیرد تا در مرحله بعد اسباب کشی و جابجایی وسایل به بهترین نحو ممکن انجام شود. 

به همین جهت ما در طول سالهایی که در زمینه خدمات اتوبار شهرک غرب فعالیت داشتیم، همواره عقیده داشته و داریم که:

از بهترین کارتن بسته بندی اسباب کشی استفاده شود (کارتن های درجه یک و آکبند از نوع 5 لایه) 
از لوازمی مانند چسب نواری های درجه یک و مقاوم و همچنین چسب زن های مناسب باید مورد استفاده قرار گیرند.
پلاستیک های مقاوم و یا نایلون حبابدار به دور اشیاء حساس و شکستنی پیچیده شوند تا مانع از هر گونه خسارت و یا آسیب شوند.
رعایت نکات بسته بندی مبلمان منزل و سایر وسایل بزرگ و کوچک خانگی و یا اداری ضروری است. 
انجام بسته بندی میز وصندلی در اسباب کشی بصورت حرفه ای و اصولی.
توجه و رعایت ویژگی های باربری برای شرکتها، موسسات، سازمان ها و بطور خلاصه اشخاص حقوقی که قصد جابجایی و حمل و نقل لوازم و وسایل مجموعه خود را دارند. (در درون محدوده شهرک غرب و یا به نقاط دیگر)
به کار گیری احتیاط لازم در زمان کار بسته بندی اسباب و اثاثیه.

ما ضمن اهمیت دادن به این موارد همواره تلاش می کنیم که تا حد امکان با کیفیت ترین خدمات باربری و اثاث کشی در شهرک غرب را به شما همشهریان محترم ارائه بدهیم. 

اتوبار شهرک غرب تهران

محدوده باربری شهرک غرب:

محدوده خدمات اتوبار شهرک غرب تهران شامل مناطق داخل و همچنین اطراف شهرک غرب است. محدوده شهرک غرب بطور رسمی از طرف اداره ها و سازمان ها - از جمله شهرداری منطقه - محدوده بین بزرگراه همت (از جنوب)، بزرگراه چمران یا پارک وی (از سمت شرق)، خیابان و بلوار دادمان (از سمت شمال) و بخشی از بلوار فرحزادی (از سمت غرب) را شامل می شود.

البته بطور غیر رسمی بسیاری از مناطق اطراف این محدوده نیز در تعریف منطقه بندی های شهری تهران جزو شهرک غرب محسوب می شوند که همگی تحت پوشش اتوبار شهرک غرب قرار می گیرند و همشهریان گرامی مقیم این مناطق نیازی به نگرانی ندارند و در صورت نیاز به خدمات بسته بندی و اثاث کشی می توانند با همکاران ما در بخش باربری غرب تهران تماس گرفته و جهت رزرو این خدمات اقدام کنند. (از جمله شهرک پردیسان، نواحی اطراف بلوار دریا، بلوار درختی و خیابان سپهر، بلوار دادمان به سمت بزرگراه یادگار امام و ...)  

جابجایی و حمل بار در شهرک غرب تهران یکی از ویژگی های مثبت و در واقع از تخصص های ماست. خوشبختانه در طول سالهای گذشته آنقدر در خدمت همشهریان محترم این منطقه از تهران در زمینه های خدمات اسباب کشی و جابجایی وسایل و لوازم آنها بوده ایم که با هر یک از مناطق شهرک غرب و مسیرهای دسترسی و همچنین وضعیت ترافیک منطقه کاملا آشنایی داریم. 

در صورت نیاز به خدمات اسباب کشی و اتوبار شهرک غرب با شرکت باربری پارسی بار تهران تماس بگیرید.