باربری مرکز تهران

باربری مرکز تهران شرکت اتوبار پارسی بار با سالها تجربه موفقیت آمیز در خدمت شماست. کسانی که در مرکز تهران دارای منزل، شرکت، مجموعه خدماتی، اداری و غیره هستند و قصد جابجایی و حمل بار در مرکز تهران به نقاط دیگر را دارند، می توانند جهت خدمات اسباب کشی و اثاث کشی در این بخش از تهران، با همکاران ما در شرکت باربری پارسی بار تهران تماس بگیرند.

شرکت اتوبار پارسی بار با در اختیار داشتن تیمی از بهترین و حرفه ای ترین کارگران باربری و همچنین امکانات بسته بندی لوازم و اثاثیه برای اسباب کشی از نوع درجه یک و عالی، می تواند پاسخگوی کلیه نیازهای شما باشد. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری مرکز تهران: 88567142 - 021  شماره همراه: 09123871739


مناطق مرکز تهران دارای ویژگی های خاص خود هستند که به این ترتیب باید در زمان ارائه خدمات باربری و اتوبار تهران در این مناطق حساسیت ها و نکات خاصی در نظر گرفته شوند. از جمله مسئله ترافیک و راه ها و مسیرهای دسترسی به مناطق دیگر تهران و یا حمل بار به شهرستان


مزایای باربری مرکز تهران شرکت پارسی بار:

در اختیار داشتن بهترین کارگران باربری، رانندگان حرفه ای و خودروهای باربری مناسب
بکارگیری بهترین لوازم بسته بندی 
احترام به نظرات و خواسته های مشتریان
داشتن سرعت بالا در کلیه مراحل اسباب کشی و باربری
در اختیار داشتن مجوزهای لازم
ارائه بیمه باربری
نرخ و تعرفه های مناسب 


اصول بسته بندی در باربری مرکز تهران:

همکاران ما همیشه تلاش کرده اند تا با رعایت کلیه اصول و قواعد صحیح بسته بندی اسباب کشی، کلیه لوازم و اثاثیه مشتریان را با دقت و در عین حال با داشتن سرعت بالا بسته بندی و آماده انتقال به محل جدید کنند. 

مهمترین خصوصیات و ویژگی های بسته بندی شرکت پارسی بار عبارتند از:

بسته بندی کلیه لوازم و وسایل خانگی و یا شرکتها از جمله لوازم اداری، جهیزیه عروس، لباس و پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، مبلمان اداری و یا خانگی، کتاب و نوشت افزار و ...
استفاده از کارتن پنج لایه درجه یک و سایر لوازم بسته بندی 
داشتن سرعت بالا
عدم وارد شدن هر گونه خسارت و یا آسیب به دارایی ها و اموال مشتریان
ارائه خدمات بسته بندی و باربری به کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی
تعرفه و قیمت بسته بندی مناسب و زیر نظر اتحادیه


محدوده باربری مرکز تهران:

باربری مرکز تهران مناطق متعددی را تحت پوشش خود قرار می دهد. از جمله: یوسف آباد، عباس آباد، فاطمی، کارگر شمالی، امیر آباد، میدان ولیعصر و مناطق اطراف آن، میدان هفت تیر، بلوار کشاورز، میدان انقلاب، میدان فردوسی، پیچ شمیران و...

در هر یک از این مناطق چنانچه قصد بسته بندی لوازم، اثاث کشی و حمل بار به محلی دیگر و حتی شهرستان های کشورمان داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید. 
شرکت پارسی بار با سالها تجربه در مناطق مرکز تهران توانسته نام خود را به عنوان یکی از بهترین شرکتهای اتوبار تهران به همگان معرفی کند. باعث افتخار ماست که در خدمت شما همشهریان گرامی باشیم.