باربری و اتوبار شهران

شرکت باربری پارسی بار در منطقه شهران کلیه خدمات بسته بندی لوازم و اثاثیه جهت اسباب کشی و همچنین حمل و جابجایی بار را به شما همشهریان گرامی ارائه می دهد. 
شما همشهریان گرامی که در منطقه شهران به دنبال رزرو خدمات یک شرکت باربری شهران (اتوبار شهران) هستید، می توانید با پارسی بار تماس بگیرید.

شرکت پارسی بار به عنوان یکی از بهترین شرکتهای باربری شهران در تهران می تواند براحتی اسباب کشی و اثاث کشی شما را با کیفیت خوب انجام دهد و با بهره گیری از امکانات مناسب و پرسنل زحمتکش و مجرب براحتی در این زمینه نیازهای شهروندان محترم را برآورده کند.


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری غرب تهران : 44488574 - 021  شماره همراه: 09123871739


مراحل باربری شهران:

از زمانی که شهروندان گرامی با همکاران ما جهت رزرو خدمات اتوبار شهران تماس می گیرند تا روز موعود و همچنین تا پایان کار اثاث کشی و جابجایی اسباب و وسایل آنها به محل جدید، مراحل زیر به این صورت (طبق روال کار شرکتهای باربری تهران) خواهند گذشت:

افراد متقاضی دریافت خدمات اسباب کشی و باربری شهران با همکاران ما تماس می گیرند و جهت رزرو این خدمات در روز موعود هماهنگی های لازم به عمل می آید.
در روز یا شبی که باید بسته بندی و جابجایی انجام شود، همکاران ما اقدام به ارسال کارگر باربری به تعداد مورد نیاز شما به همراه خودروهای باربری و حمل بار می کنند. 
بسته بندی لوازم و وسایل منزل و یا شرکت شما (در این زمینه در مقاله ویژگی های باربری برای شرکت ها نکاتی را آورده ایم) توسط بهترین ابزارها و لوازم مخصوص بسته بندی که همگی استاندارد هستند، انجام می شود.
پس از پایان کار بسته بندی، کارتن های حامل لوازم و اثاثیه به ماشین های حمل بار برده می شوند. 
در نهایت بار مشتریان به مقصد حمل می شود. برای کسانی که قصد اسباب کشی از شهران به شهرستانهای کشورمان دارند، خدمات حمل بار به شهرستان صورت می گیرد. 
مطابق قوانین در بسیاری از شرایط مشتریان گرامی می توانند از بارنامه و بیمه باربری ما استفاده و از آن بهره مند شوند. 
کسانی که جهت قرار دادن وسایل و لوازم خود نیاز به اجاره انبار در تهران دارند، می توانند با همکاران ما هماهنگی های لازم را به عمل آورده و اقدام به اجاره آن کنند. 

باربری شهران

محدوده اتوبار شهران:

نه تنها منطقه شهران بلکه کلیه نقاط دیگر اطراف آن نیز تحت پوشش باربری غرب تهران هستند. لذا جای نگرانی نیست. در هر بخشی از این منطقه زیبا که سکونت دارید و یا محل کسب کار شما در آن واقع شده (شرکت، سازمان، بانک، فروشگاه، گالری، مرکز فرهنگی، خدماتی، آموزشی و...) جهت خدمات اثاث کشی و جابجایی بار با همکاران ما می توانید در تمام اوقات سال و حتی روزهای تعطیل تماس بگیرید.
محدوده باربری و اتوبار شهران از سمت شمال تا پارک کوهسار ادامه دارد و از سمت غرب نیز تا بلوار کوهسار، از سمت جنوب تا بزرگراه همت و از سمت شرق نیز تا بزرگراه باکری. 

البته به دلیل وسعت زیاد این منطقه معمولا منطقه شهران - که جزئی از منطقه 5 شهرداری تهران محسوب می شود - خود به دو منطقه شهران شمالی و شهران جنوبی تقسیم بندی می شود. البته این مسئله تاثیری در محدوده کلی خدمات ما ندارد و همانطور که در ابتدا ذکر کردیم، در هر یک از مناطق این بخش از تهران می توانید جهت رزرو خدمات باربری و اتوبار شهران اقدام کنید. 

چرا پارسی بار؟

حال این سئوال شاید ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد که از میان شرکتهای اتوبار شهران (و همچنین شرکتهای باربری تهران) چرا باید پارسی بار را انتخاب کنید؟
ما سعی می کنیم که بهترین ها را دست چین کرده و به همین دلیل اعتقاد داریم که دارای ویژگی های بهترین شرکت باربری در شهران و حتی بسیاری از مناطق دیگر تهران هستیم. 

مزایای خدمات شرکت اتوبار پارسی بار تهران عبارتند از:
بکارگیری تیمی ورزیده و حرفه ای از دلسوزترین و حرفه ای ترین کارگران باربری و حمل بار جهت خدمات اتوبار شهران.
استفاده از لوازم بسته بندی درجه یک و رعایت نکات بسته بندی مبلمان منزل و یا اداره بطور اصولی و دقیق.
ارائه خدمات اسباب کشی برای سالمندان و افرادی که به هر نحوی دارای گرفتاری و یا مشکلاتی هستند (افراد بیمار، خانواده هایی که دارای کودک کم سن و سال هستند و ...)
استفاده از ناوگانی از بهترین خودروهای باربری معمول از جمله بهترین کامیون ها، وانت بارها و یا کامیونت ها.
داشتن تجربه چندین ساله در ارائه خدمات اسباب کشی در شهران و نواحی اطراف آن و آشنایی کامل به این بخش از تهران
انجام اسباب کشی شما با سرعت بالا و کیفیت عالی. بدون وارد شدن هیچ گونه آسیب به لوازم شما.
و موارد دیگری که همگی حمک می کنند که هر گاه قصد اثاث کشی و جابجایی در شهران تهران را داشتید بدون معطلی با ما تماس بگیرید. پارسی بار در انتظار شماست.