باربری منطقه کن تهران

همشهریان گرامی که قصد رزرو خدمات اسباب کشی، اثاث کشی، خدمات اتوبار و یا باربری کن تهران را دارید می توانید جهت بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل و یا محل کار خود و همچنین حمل و جابجایی آنها به مقصد، با ما تماس بگیرید. 

باربری و جابجایی اسباب و اثاثیه در منطقه کن تهران و مناطق اطراف آن را به ما بسپارید. شرکت باربری پارسی بار تهران به عنوان یکی از بهترین شرکتهای اتوبار و باربری تهران براحتی کلیه امور بسته بندی لوازم و اثاثیه شما و همچنین حمل و نقل آنها را به محل جدید انجام می دهیم و در این راه از هیچ فداکاری و تلاشی جهت انجام هر چه بهتر این خدمات دریغ نمی کنیم. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری غرب تهران : 44488574 - 021  شماره همراه: 09123871739


کیفیت و نحوه خدمات شرکت اتوبار پارسی بار در باربری کن تهران به شرح زیر است:

بسته بندی حرفه ای مطابق جدیدترین و ایمن ترین استانداردهای روز جهان 
بیمه باربری (به ویژه جهت مشتریان حقوقی در کن تهران)
بهره گیری از بهترین کارگران باربری آشنا به منطقه کن و نواحی اطراف 
خدمات حمل بار به شهرستان ها از منطقه کن تهران 
ارسال بهترین خودروها و ماشین های باربری 

اگر بهترین اتوبار کن را جهت اثاث کشی و حمل بار می خواهید می توانید با شرکت باربری پارسی بار تهران تماس بگیرید. حتی در صورت نیاز در طول اسباب کشی از کن تهران و یا بعد از پایان آن می توانید جهت نیاز به اجاره انبار در تهران اقدام کنید. (انبارهای کانتینری بسیار باکیفیت و با ایمنی بالا جهت قرار دادن هر گونه وسیله، لوازم و اجناس مختلف) 

باربری کن تهران

مراحل باربری کن تهران:

افرادی که می خواهند از منطقه کن در تهران به نقطه دیگری از این منطقه و یا مناطق دیگر پایتخت اسباب کشی کنند، می توانند با آماده سازی های اولیه وسایل و لوازم منزل و یا محل کسب و کار خود جهت جابجایی با همکاران ما در اتوبار پارسی بار تماس بگیرند و ضمن دریافت راهنمایی های لازم و هماهنگی های اولیه در زمینه زمان باربری، تعداد کارگران مورد نیاز، نوع خودروی حمل بار و تعداد مورد نیاز (وانت بار، خاور، کامیون های مسقف و یا غیر مسقف و یا کامیونت) و مسائل دیگر منتظر اعزام همکاران ما در روز و یا شب مورد نظر جهت بسته بندی و ارسال وسایل و لوازم خود به مقصد شوند. 

در زمان مورد نظر و هماهنگ شده کارگران باربری به همراه خودروهای مخصوص حمل بار به محل شما در کن می آیند.
شروع به بسته بندی با استفاده از کارتن های چند لایه و همچنین پلاستیک های مخصوص حبابدار (استرچ رپ و بابل رپ) و چسب های مقاوم و محکم می کنند. 
در طول تمام مدت اسباب کشی و حمل بارهای شما کلیه لوازم و وسایل شما بیمه خواهند بود. 
قیمت و تعرفه های باربری کن بر پایه نرخ های رسمی اتحادیه باربری محاسبه می شوند. 
جابجایی وسایل به مقصد پس از بسته بندی با استفاده از بهترین ماشین های حمل بار صورت می گیرد. 
کمک به چیدمان وسایل بسته بندی شده در مقصد و ارائه خدمات VIP به مشتریان در صورت درخواست آنها. 

ما در تمام طول سال و همه ماه ها جهت ارائه خدمات اثاث کشی و جابجایی بار از کن تهران آماده ایم. موجب افتخار ماست که به عنوان یکی از بهترین شرکتهای باربری تهران و همچنین اتوبار کن در خدمت شما باشیم. 

با رزرو خدمات اتوبار کن تهران از مزایای استفاده از شرکتهای باربری تهران بهره مند شوید. اگر قصد اسباب کشی و حمل و نقل اثاثیه خود از کن تهران به هر مکان دیگری در کشورمان را دارید، شرکت اتوبار پارسی بار را فراموش نکنید.