باربری فرمانیه تهران

همشهریان گرامی مقیم منطقه فرمانیه تهران می توانند جهت برخورداری از خدمات اتوبار و باربری فرمانیه با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران شرکت اتوبار پارسی بار تماس بگیرند. 
شرکت خدمات اسباب کشی پارسی بار تهران با داشتن تجربه ای طولانی در ارائه خدمات اثاث کشی و حمل بار در فرمانیه تهران در خدمت شماست. 


کلیه خدمات همکاران ما با استفاده از خودروهای مجهز و درجه یک باربری (مانند خاور، کامیون های مسقف و غیر مسقف و یا کامیونت) صورت می گیرد. 
ما با منطقه فرمانیه که جزو مناطق مهم شمال تهران است، به خوبی آشنا هستیم و تاکنون توانسته ایم بهترین سرویس های خدمات بسته بندی لوازم منزل و یا مراکز اداری و تجاری، اثاث کشی و جابجایی بار را در اختیار مشتریان خود قرار بدهیم. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری شمال تهران : 22137051 - 021  شماره همراه: 09123871739


مزایای باربری فرمانیه:

شرکت اتوبار پارسی بار تهران مفتخر است که اعلام کند کلیه وسایل و لوازم مشتریان را با استفاده از بهترین وسایل، خودروها و همچنین بهره گیری از زبده ترین نیروهای حرفه ای در این عرصه، بسته بندی و به مقصد ارسال می کند. 

ما ادعا نمی کنیم که به تنهایی بهترین شرکت باربری هستیم اما می توانیم ادعا کنیم که جزو بهترین شرکتهای اتوبار و باربری تهران در فرمانیه هستیم. به این منظور ما همواره:

با داشتن شعبات مختلف در سراسر تهران بیشتر مناطق شمال، غرب، شرق و مرکز تهران را براحتی پوشش می دهیم. 
ناوگانی از ماشین های حمل بار و باربری مناسب در اختیار داریم. 
دارای نیروهای حرفه ای و زبده در زمینه بسته بندی و حمل بار هستیم. 
به فکر رفاه و آسایش مشتریان خود هستیم و در این زمینه از هیچ گونه تلاشی در جهت رفع نگرانی آنها در زمان اسباب کشی و اثاث کشی در فرمانیه تهران فروگذار نخواهیم کرد. 
با وضعیت ترافیک کوچه و خیابان های فرمانیه تهران آشنا هستیم و با تجربه ای که در طول سالهای گذشته داشتیم براحتی می توانیم با در اختیار داشتن رانندگان حرفه ای از بهترین و خلوت ترین مسیرها بارهای شما را به مقصد برسانیم. 
امکانات بسته بندی مناسبی در اختیار داریم و با استفاده از آنها کلیه لوازم اداری و یا خانگی شما را به سرعت بسته بندی و آماده حمل و جابجایی می کنیم. 
در کمترین زمان ممکن اقدام به ارسال کلیه لوازم بسته بندی شرکت و یا منزل شما به مقصد مورد نظر در تهران و یا حمل بار به شهرستان می کنیم. 


اتوبار و باربری فرمانیه تهران


بسته بندی وسایل و لوازم در اتوبار فرمانیه:

همانطور که اشاره شد، یکی از خدمات ما در زمینه اسباب کشی و باربری فرمانیه تهران، خدمات بسته بندی لوازم و وسایل منزل و یا شرکت ها، موسسات، اداره ها و... است. لذا چنانچه شما در فرمانیه تهران دارای منزل، فروشگاه، مغازه، موسسه فرهنگی، آموزشی، خدماتی هستید و یا مدیریت مجموعه اداری، تجاری، فرهنگی، مالی و غیره را بر عهده دارید که قرار است وسایل و لوازم آن به محل دیگری حمل شود می توانید جهت بسته بندی و حمل بار با ما تماس بگیرید. 

خدمات بسته بندی برای اسباب کشی شامل کلیه موارد زیر است:

بسته بندی کلیه لوازم منزل مانند لوازم آشپزخانه (چینی، شکستنی و کلیه ظروف و بشقاب ها و ...)، کلیه لوازم برقی، لوازم صوتی تصویری، کلیه لباس و پوشاک، میز و مبلمان و صندلی، گاوصندوق، لوازم شخصی، حوله پتو، تخت خواب، لوازم موسیقی، وسایل بازی بزرگ و کوچک (مانند میز پینگ پنگ، میز بیلیارد و ...) و غیره  
کلیه لوازم اداری شرکتها، موسسات و سازمان ها از قبیل لوازم تحریر، میز و صندلی های اداری، لوازم الکترونیک، کامپیوترها، دستگاه های فکس و اسکنر، تلفن های سانترال، گاوصندوق های بزرگ و کوچک، مدارک اسناد و ذونکن ها و غیره

بسته بندی توسط کارگران باربری زبده و حرفه ای با استفاده از لوازم درجه یک و جدیدی مانند بابل رپ، استرچ رپ، نایلکس، کارتن های چند لایه و چسب زن های مقاوم صورت می گیرد. به خصوص با توجه به حساسیت های مدیران سازمان ها و شرکتها، رعایت کلیه نکات مربوط به ویژگی های باربری برای شرکتها و اشخاص حقوقی که قصد اثاث کشی و حمل بار به محلی دیگر دارند. 


خلاصه در یک کلام اینکه با سپردن کار بسته بندی و باربری وسایل و لوازم خود به اتوبار فرمانیه شرکت باربری پارسی بار تهران، کار را به کاردان بسپارید. 
خدمت به شما افتخار ماست.