بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل یکی از مهم ترین خدمات ما می باشد که جهت یاری رساندن به افراد حقیقی (اشخاصی که قصد جابجایی و اسباب کشی به محل جدیدی را دارند) و یا اشخاص حقوقی (شرکت ها، سازمان ها، بانک ها و غیره) که قصد جابجایی و اسباب کشی دارند، ارائه می گردد. 
بسته بندی اسباب و اثاثیه مرحله ای حساس و مهم در اسباب کشی است. به خصوص برای افرادی که وسایل و اثاثیه زیاد و با ارزشی دارند و یا برای شرکت ها و سازمان هایی که به محل جدیدی نقل مکان می کنند و می خواهند که جابجایی و حمل بار به مکان دیگری را انجام دهند.

در هر حالت افراد مسلما دوست ندارند که بار و اسباب و اثاثیه ها در حین بسته بندی آسیب ببیند و یا گم شود. اینجاست که اهمیت بسته بندی لوازم و سالم رسیدن بار به محل جدید مشخص می شود. همکاران ما در طول سالهای گذشته توانسته اند در این زمینه بسیار موفق عمل کنند و انتظارات مشتریان خود را برآورده کنند.

بسته بندی یک هنر است. بسته بندی درست و اصولی یکی از کارهایی است که متخصصین و افراد حرفه ای را نیاز دارد و بسیاری از موارد متاسفانه بسیاری از افراد با اشتباهات خود هنگام بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و یا شرکت، موجب صدمه رساندن و یا آسیب رساندن به آنها شده و یا گاهی با اشتباهات فراوان در این زمینه، موجب گم شدن برخی از وسایل و لوازم خود می شوند. 

در این میان چند مسئله برای بسیاری از مشتریان مطرح می شود که حائز اهمیت است و درباره چنین مسائلی گاه پرس و جو می کنند. از این رو جهت مشخص شدن هر چه بیشتر این موارد مربوط به بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی، تلاش کردیم تا بطور مختصر و مفید درباره هر یک از آنها جهت آشنایی هر چه بیشتر شما نکاتی را ارائه دهیم:


هزینه بسته بندی لوازم:

 هزینه و نرخ بسته بندی شرکت های اتوبار و باربری تهران با یکدیگر فرق می کند و البته مسئله مهم دیگر، این است که وسایل و اسباب و اثاثیه شما چه تعداد و چه حجمی دارند و چه تعداد کارگر و چه تعداد کارتن و جعبه های مخصوص اسباب کشی و حمل اثاثیه مورد نیاز است. 
از این رو هر چه تعداد اسباب و اثاثیه بیشتر باشد، هم نیاز به کارگرهای بیشتری است و هم نیاز به جعبه و کارتن های چند لایه بیشتر. از این رو هزینه و نرخ بسته بندی اثاثیه در چنین مواردی اغلب بیشتر می شود. 

از طرف دیگر برخی از شرکت های اتوبار و باربری تهران تلاش می کنند که تا حد امکان با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات جهت بسته بندی بار و اثاثیه، اقدام به بسته بندی وسایل و لوازم کنند از جمله کارتن های چند لایه، چسب زن، استرچ رپ، نایلون های حباب دار، پلاستیک های مختلف و مقاوم جهت پوشاندن فضاهای خالی داخل جعبه و کارتن ها و... که همین امر نیز ممکن است در بسیاری از موارد موجب افزایش هزینه ها شود. البته در عوض ایمنی باربری بیشتر خواهد شد و اطمینان بیشتری از سالم رساندن وسایل و اثاث مشتریان به مقصد حاصل می شود. 


لوازم بسته بندی اثاثیه:

استفاده از لوازمی که بالاتر نام برده شد در زمان بسته بندی اثاثیه جهت اسباب کشی و حمل بار اهمیت زیادی دارد. شرکت های اتوبار و باربری تهران نیز به اهمیت این امر واقفند و اگر امور بسته بندی لوازم خود را به آنها واگذار کنید، آنها با استفاده از بهترین کارتن های پنج لایه و سایر وسایل، براحتی این کار را برای شما انجام می دهند. 

استفاده از استرچ رپ، چسب های مقاوم و نایلون در این میان اهمیت خاصی دارد. البته یکی از نکات مثبت بسته بندی وسایل و لوازم این است که بسیاری از لوازم صوتی و تصویری از جمله تلویزیون های جدید و یا لپ تاپ دارای بسته یا کیف مخصوص خود هستند و هنگام اسباب کشی، کارکنان شرکت های باربری و اتوبار تهران مشکل چندانی جهت بسته بندی آنها ندارند (البته به شرط اینکه جعبه های آنها را دور نریخته باشید)

اما وسایلی مانند یخچال فریزر، گاوصندوق، لوستر، لامپ های مهتابی، مبلمان و غیره بسیار حساس هستند و بسته بندی آنها باید در نهایت دقت صورت بگیرد.
اگر می خواهید اسباب کشی کنید، با استفاده خدمات بسته بندی ما می توانید یک اسباب کشی و باربری آسان و بی دردسر را تجربه کنید. 

شرکت اتوبار پارسی بار تهران با سالها تجربه در زمینه خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم در تهران در خدمت شما شهروندان محترم تهرانی است. در هر گوشهو کنار شهر تهران که قصد اثاث کشی و بسته بندی لوازم منزل و یا محل کار خود را دارید، اصلا نگران نباشید کافی است با همکاران ما تماس بگیرید.