باربری و اتوبار کامرانیه تهران

آیا شما هم به شرکتهای باربری کامرانیه تهران جهت اسباب کشی نیازمند هستید؟ آیا می خواهید با بهترین شرکتهای اتوبار تهران در کامرانیه تماس گرفته و جهت اثاث کشی در این بخش از تهران از خدمات آنها بهره مند شوید؟ آیا برای بسته بندی اثاث و لوازم منزل و یا شرکت خود در این منطقه برنامه ریزی کرده اید؟
اگر پاسخ هر یک از این سئوالات مثبت است جهت رزرو خدمات اسباب کشی و باربری کامرانیه تهران می توانید با همکاران ما در شرکت اتوبار پارسی بار تهران تماس بگیرید. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری شمال تهران : 22137051 - 021  شماره همراه: 09123871739


محدوده باربری کامرانیه:

خدمات اسباب کشی و باربری در کامرانیه تهران برای کلیه مناطق زیرمجموعه این بخش از تهران صورت می گیرد. کلیه خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و همچنین سازمان ها و مجموعه های اداری، تجاری، آموزشی و بانک ها و کلیه نهادهای خصوصی، نیمه خصوصی و دولتی صورت می گیرد. 

کامرانیه منطقه ایست در شمال شرقی تهران و یکی از بهترین مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران است. این منطقه همانند بسیاری از مناطق اطراف آن در گذشته منطقه ای با بافت روستایی بوده که کامران میرزا پسر ناصرالدین شاه قاجار به مرور زمین های این منطقه را خریداری کرده و بعدها در زمین های این منطقه باغ های گل بسیار زیبایی ایجاد کرد. در حقیقت نام منطقه کامرانیه برگرفته از نام این شاهزاده قاجاری است. بعدها پس از درگذشت کامران میرزا زمین های این ناحیه به دست وراث او تکه تکه شده و بعدها به ثروتمندان تهران فروخته شده است. با گسترش فضای شهر تهران به سمت مناطق مرتفع و کوهپایه ای به مرور زمان این منطقه نیز جزئی از شهر تهران شد تا جایی که امروزه منطقه کامرانیه بخشی از شهرداری منطقه یک تهران است. 

امروزه محدوده کامرانیه در واقع شامل خیابان کامرانیه و خیابان ها و کوچه های اطراف آن می شود. این منطقه و خیابان اصلی آن خیابان نیاوران را به بزرگراه صدر از یک طرف متصل می کند و مناطق دزاشیب و چیذر در سمت غرب آن قرار گرفته اند و مناطق حصاربوعلی و فرمانیه نیز در شرق آن قرار دارند. 

در طول دهه های گذشته با توسعه مناطق شهری تهران به ویژه نواحی شمال شهر، ساخت و توسعه بناهای جدید بیشتر شده و از این رو جابجایی و حمل و نقل موسسات، شرکت ها و منازل نیز افزایش پیدا کرده است. به همین جهت خدمات اسباب کشی و اثاث کشی در مناطقی مانند کامرانیه تهران نیز روز به روز متقاضیان بیشتری پیدا کرده است بطوری که امروزه خدمات بسته بندی و باربری کامرانیه تهران یکی از مهمترین بخش های خدمات اتوبار شمال تهران است. به همین جهت ما نهایت تلاش خود را بکار می گیریم تا ضمن رعایت کلیه نکات مهم در زمینه های فوق، کلیه وسایل و لوازم شما را بدون کوچکترین نقصی به سلامت به مقصد مورد نظر شما برسانیم و در این زمینه کلیه امکانات و پرسنل خود را به کار می گیریم. 

اتوبار و باربری کامرانیه تهران

خدمات اتوبار کامرانیه تهران:

خدمات شرکت باربری پارسی بار تهران به عنوان یکی از بهترین و باتجربه ترین شرکتهای اتوبار و باربری تهران در منطقه کامرانیه و مناطق دیگر پایتخت، در حالت کلی شامل موارد زیر است:

سرویس دهی بیست و چهار ساعته به مشتریان 
ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم 
اعزام پرسنل زبده و حرفه ای شامل کارگر باربری به تعداد مورد نیاز و رانندگان حرفه ای خودروهای باری 
بسته بندی اسباب و اثاثیه شما با استفاده از وسایل مخصوص (چسب زن، کارتن پنج لایه، استرچ رپ، بابل رپ و غیره)
انتقال کارتن های حامل لوازم و اثاثیه به درون خودروهای حمل بار و حمل و نقل آنها به مقصد
حمل کارتن ها و لوازم و اثاثیه شما به محل جدید
صدور بیمه باربری برای مشتریان حقیقی و حقوقی 
حمل بار به شهرستان از کامرانیه تهران در صورت درخواست مشتریان محترم

در واقع اینها بخش مهمی از ویژگی های بهترین شرکت باربری هستند و اگر می خواهید جهت اثاث کشی و جابجایی بار خود از کامرانیه به هر یک از نقاط تهران و یا شهرهای کشورمان اقدام کنید، می توانید جهت رزرو این خدمات با همکاران ما در شعبه شمال تهران تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را به عمل آورید. 

اسباب کشی خود را با خیال راحت به شرکت اتوبار پارسی بار واگذار کنید.