باربری زعفرانیه تهران

باربری زعفرانیه تهران و کلیه خدمات اسباب کشی و اثاث کشی در این منطقه از تهران را با شرکت اتوبار پارسی بار تجربه کنید. اگر شما در منطقه زعفرانیه دارای شرکت و یا منزل هستید و قصد استفاده از خدمات باربری تهران و حمل بار شهری را دارید، می توانید با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرید:

شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری شمال تهران : 22137051 - 021  شماره همراه: 09123871739


از صفر تا صد کار خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید که همکاران ما براحتی از عهده کلیه امور بر خواهند آمد. بطوری که در پایان شما هم لبخند رضایت بر لب خواهید داشت. 

خدمات باربری زعفرانیه:

خدمات اتوبار زعفرانیه شامل کلیه مراحل و اقدامات لازم در زمینه های بسته بندی اثاثیه و حمل و جابجایی با استفاده از بهترین خودروهای باربری می باشد. جهت ارائه هر چه بهتر این خدمات همکاران ما از بهترین امکانات و قابلیت های ممکن استفاده می کنند تا نه تنها اسباب کشی شما از زعفرانیه آسان تر و سریع تر صورت بگیرد بلکه هیچ گونه خسارتی به وسایل و دارایی های افراد وارد نشود. 
این خدمات شامل موارد مختلفی است از جمله:

ارسال خودروهایی باربری 
اعزام کارگر حمل بار (بر حسب تعداد مورد نیاز مشتریان)
بسته بندی اثاثیه و لوازم شما
انتقال بسته ها و کارتن های حامل لوازم به خودروی باری
حمل بار به مقصد از زعفرانیه

 البته خدمات ما در زمینه اتوبار زعفرانیه، تنها به این موارد محدود نمی شود بلکه در صورت درخواست و یا نیاز مشتریان برای آنها در زمان ارائه خدمات اسباب کشی زعفرانیه، بیمه باربری نیز صادر می گردد. از طرف دیگر جهت رفاه هر چه بیشتر کسانی که نیاز به اجاره انبار در تهران دارند این خدمات برای آنها ارائه می گردد. به این ترتیب هنگام اثاث کشی و حمل بار زعفرانیه لازم نیست نگران هیچ مسئله ای باشید و اگر نیاز به فضایی جهت نگهداری بخشی یا تمام وسایل و یا لوازم منزل و یا شرکت خود دارید، می توانید از طریق اجاره انبارهای کانتینری براحتی این مشکل را برطرف کنید. 

باربری زعفرانیه تهران

خدمات بسته بندی در اتوبار زعفرانیه:

بسیاری از افراد پیش از آغاز اسباب کشی، نگران سلامت و ایمنی بار خود هستند. این مسئله امروزه کاملا مهم است و معمولا شرکتهای باربری تهران نیز نهایت تلاش خود را در این زمینه بکار می گیرند تا در زمان ارائه خدمات اثاث کشی و باربری در نقاط مختلف تهران کوچکترین مسئله ای برای مشتریان بوجود نیاید. ما هم در این زمینه تلاش می کنیم تا با استفاده از بهترین امکانات و پرسنل مجرب، از این مرحله سربلند بیرون بیاییم. بسته بندی حرفه ای و کاملا تخصصی ما توسط بهترین کارگران و نیروهای زبده صورت می گیرد. 
به همین جهت بسته بندی کلیه لوازم و وسایل شما با نهایت دقت صورت می گیرد و از بهترین وسایل درجه یک جهت این امر استفاده می شود. ضمنا کلیه وسایل و لوازم شما در باربری زعفرانیه براحتی بسته بندی می شوند از جمله:

کلیه لوازم خانگی (لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی، لوازم برقی، لوازم صوتی و تصویری، وسایل اتاق خواب، مبلمان و میز و صندلی و...) 
کلیه لوازم و وسایل اداری و یا فروشگاه ها و موسسات (مانند لوازم اداری، میز و صندلی و مبلمان اداری، کلیه دستگاه ها و وسایل مانند تلفن های سانترال، کامپیوترها، فکس، اسکنر، گاوصندوق، پوشه ها و پرونده ها و ...) 

خدمات اسباب کشی و اتوبار زعفرانیه

حمل بار در زعفرانیه:

مرحله آخر و مهم دیگر اثاث کشی و جابجایی، مرحله حمل بار است. در این مرحله کلیه کارتن ها و جعبه های لوازم بسته بندی شده، در بخش بار خودروهای باربری قرار داده شده و به مقصد حمل می شوند. 
ما در این زمینه به شما اطمینان می دهیم که:

از بهترین خودروهای حمل بار (کامیون، کامیونت ها و یا خاور) استفاده می کنیم.
از رانندگان حرفه ای مسلط به وضعیت ترافیک تهران و وضعیت جاده ها بهره می گیریم. 
راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهیم. 
سرویس دهی ما بصورت شبانه روزی است.
قیمت ها و تعرفه های حمل بار زعفرانیه ما بر پایه نرخ های رسمی اتحادیه باربری تهران تنظیم و اعلام می شود. 


جهت خدمات اسباب کشی و اتوبار زعفرانیه با همکاران ما در شرکت پارسی بار تهران تماس بگیرید. منتظر تماس شما هستیم.