اتوبار و باربری چیتگر

یکی از بخش های مهم خدمات باربری غرب تهران که در طول سالهای گذشته توسط شرکت اتوبار پارسی بار صورت گرفته، خدمات باربری چیتگر است. خدمات اتوبار چیتگر تهران در حقیقت در برگیرنده تمام نیازهای شما همشهریان گرامی در زمینه اثاث کشی و حمل بار در چیتگر است که شامل اسباب کشی منزل و همچنین موسسات، شرکتها و کلیه مراکز و نهادهای خصوصی و یا دولتی می شود. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری غرب تهران : 44488574 - 021  شماره همراه: 09123871739


خدمات باربری چیتگر:

خدمات اتوبار چیتگر در واقع توسط شرکتهای باربری تهران که در این منطقه فعالیت دارند، انجام می شود. از جمله این شرکتها شرکت باربری پارسی بار است. این شرکت در منطقه چیتگر و همچنین نواحی دیگر تحت پوشش شعبه اتوبار غرب تهران، اقدامات زیر را جهت رفاه هر چه بهتر مشتریان خود انجام می دهد:

اعزام کارگر حمل بار به محل شما (کارگر اسباب کشی و یا کارگر خالی) 
استفاده از بهترین کامیون ها، خاور و یا کامیونت های مجهز و آماده 
بسته بندی اثاثیه منزل و یا شرکتها بصورت کامل و حرفه ای
جابجایی اسباب و اثاثیه به هر یک از مناطق تهران و حومه و یا حمل بار به شهرستان 
ارائه بیمه باربری جهت اطمینان هر چه بیشتر مشتریان حقوقی و یا حقیقی در صورت نیاز

به این ترتیب خدمات اسباب کشی و حمل بار چیتگر صورت می گیرد. هر یک از مراحل فوق اهمیت زیادی دارند چرا که ما در شرکت اتوبار پارسی بار در زمینه خدمات اثاث کشی و اتوبار چیتگر به مشتریان خود تعهد می دهیم که در کلیه مراحل فوق با دقت بالا و همچنین بهره گیری از نهایت توان و ظرفیت پرسنل و امکانات خود بتوانیم کلیه لوازم، اسباب و اثاثیه شما را به دقت بسته بندی کرده و سپس به مقصد ارسال کنیم. 

اتوبار و باربری چیتگر

محدوده اتوبار چیتگر:

پارک چیتگر تهران یکی از پارک های زیبای غرب پایتخت است که نقش مهمی در تصفیه هوای مناطق اطراف آن نیز دارد. با احداث دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) و همچنین احداث امکانات توریستی و گردشگری متعدد، این پارک امروزه به یکی از مهمترین پارک ها و نقاط توریستی تهران تبدیل شده است. 
اما رشد و توسعه شهرک ها و مناطق اطراف پارک چیتگر نیز موجب افزایش تردد و گسترش نواحی شهری در اطراف پارک و منطقه چیتگر شده است. به همین جهت امروزه تقاضا جهت خدمات باربری و اسباب کشی چیتگر در حال افزایش است به ویژه در نقاطی مانند شهرک راه آهن در شمال دریاچه چیتگر. 
از این رو همکاران ما در واحد باربری غرب تهران ضمن در نظر گرفتن کلیه نیازهای شهروندان گرامی، تلاش می کنند تا بهترین خدمات اثاث کشی و جابجایی بار در این مناطق را ارائه بدهند. 

خدمات بسته بندی در چیتگر:

بسته بندی یکی از مهم ترین بخش های خدمات اتوبار تهران است. بسته بندی اثاثیه و لوازم هم برای کسانی که قصد اثاث کشی منزل دارند و هم برای صاحبان و مدیران موسسات و شرکتهایی که قصد جابجایی وسایل و لوازم دارند، اهمیت دارد. 
شرکت پارسی بار در راستای تعهدات خود به همشهریان محترم مقیم مناطق اطراف چیتگر، کلیه لوازم و وسایل اداری و یا خانگی را بسته بندی و به مقصد ارسال می کند. ویژگی های بسته بندی همکاران ما عبارتند از:

استفاده از بهترین ابزارها و لوازم (مانند بهترین کارتن اسباب کشی، پلاستیک های حبابدار، نایلون های مقاوم و ...)
سریع بودن کارگران باربری در زمینه بسته بندی
بسته بندی و آماده کردن انواع وسایل و لوازم خانگی و اداری (یخچال، گاوصندوق، میز و صندلی، انواع مبلمان، کامپیوترها، لوازم آشپزخانه، وسایل شکستنی و حساس، پوشاک، لوازم اتاق خواب، دستگاه ها و تجهیزات اداری و ...) 
رعایت اصول و نکات مهم جهت بسته بندی و خدمات اسباب کشی سالمندان (به ویژه آماده سازی و بسته بندی یادگاری های با ارزش خانوادگی) 

به این ترتیب از شما دعوت می کنیم که چنانچه قصد اثاث کشی و حمل و نقل وسایل خود در منطقه چیتگر در غرب تهران را دارید، با خیال آسوده این کار را به ما بسپارید. شرکت باربری پارسی بار تهران به آسایش شما می اندیشد.