باربری هفت تیر تهران

شرکت اتوبار پارسی بار تهران در زمینه خدمات باربری هفت تیر، کلیه خدمات اسباب کشی و حمل بار تهران در این بخش از پایتخت زیبای کشورمان را ارائه می دهد. در حقیقت خدمات اتوبار هفت تیر یکی از مهمترین بخش های خدمات باربری مرکز تهران است و همکاران ما در شعبه فوق، کلیه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و شرکتها و سپس حمل بار با استفاده از بهترین خودروها را انجام می دهند. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری مرکز تهران : 88567142 - 021  شماره همراه: 09123871739


خدمات باربری هفت تیر:

اگر شما دارای منزل، شرکت، فروشگاه، موسسه، سازمان، مجموعه فرهنگی، خدماتی، ورزشی و غیره در میدان هفت تیر تهران هستید و قصد اثاث کشی و جابجایی محل سکونت و یا کسب و کار خود را دارید، می توانید در اسرع وقت با اتوبار هفت تیر تهران تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی شما هستند و با کیفیت بالا سعی می کنند که خدمات زیر را به شما ارائه بدهند:

بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و یا لوازم اداری، تجاری 
حمل بار به مناطق دیگر تهران و یا حمل بار به شهرستان
چیدمان وسایل سبک و سنگین در محل جدید
ارائه بیمه باربری برای مشتریان حقوقی 
ارائه خدمات اجاره انبار در تهران جهت مشتریان حقیقی و حقوقی

بطور خلاصه شرکت پارسی بار به عنوان یکی از بهترین و موفق ترین شرکتهای اتوبار تهران، در زمینه اثاث کشی و جابجایی بار در میدان هفت تیر تهران فعالیت دارد و تلاش می کند تا در این راستا بهترین خدمات را به شهروندان محترم ارائه دهد. بطوری که آنها دیگر نگران اسباب کشی خود از میدان هفت تیر در تهران به مناطق دیگر و حتی شهرهای دیگر کشورمان نباشند و صرفا نظاره گر روند بسته بندی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود باشند. 

اتوبار و باربری هفت تیر

اسباب کشی در میدان هفت تیر:

میدان هفت تیر تهران یکی از پر رفت و آمد ترین و مهمترین میدان های مرکز تهران است. این میدان که در منطقه هفت شهرداری تهران قرار گرفته است، با دسترسی مناسب میان مناطق شمال و مرکز تهران - از طریق بزرگراه مدرس- عملا به عنوان یکی از مناطق مهم تهران به شمار می رود. علاوه بر این برگزاری مراسم مختلف در نقاط اطراف این میدان و همچنین وجود بزرگراه ها و خیابان های مهمی مانند خیابان قائم مقام فراهانی، بلوار کریمخان، خیابان مفتح و نزدیک بودن آن به خیابان هایی مانند استادنجات الهی، حافظ و سهروردی جنوبی به اهمیت موقعیت میدان هفت تیر تهران افزوده است. 

به همین جهت در حال حاضر میدان هفت تیر و مناطق اطراف آن جزو پر ترددترین مناطق مرکز شهر محسوب می شوند و در طول شبانه روز انواع خودروها را در اطراف این میدان می توانید مشاهده کنید. به ویژه خودروهای باربری شرکتهای اتوبار تهران در میدان هفت تیر. به همین جهت امروزه خیابان های اطراف میدان هفت تیر به عنوان مسیرهای مناسب تردد خودروهای باری و جابجایی اسباب و اثاثیه به شمار می روند. 

کارگران اتوبار هفت تیر:

کارگر باربری یکی از مهمترین ارکان شرکتهای خدمات اسباب کشی تهران در هفت تیر و مناطق اطراف آن است. کارگران حمل بار و رانندگان خودروهای باربری باید خصوصیاتی داشته باشند که به آنها این امکان را بدهد که بتوانند با دقت، بهترین خدمات را در زمینه اثاث کشی و حمل بار به مشتریان خود در تهران ارائه بدهند. از جمله:

به اندازه کافی قوی و تنومند باشند. 
مهربان و خوش برخورد باشند.
آشنایی با مناطق مختلف تهران به ویژه مناطق اطراف و یا نزدیک به میدان هفت تیر داشته باشند. 
دارای مهارت های لازم در زمینه بسته بندی اثاثیه و لوازم خانگی و یا شرکتها و اداره ها باشند. 
نیازهای مشتریان و دیدگاه های آنها را در زمینه نحوه اسباب کشی و زمان آن در نظر بگیرند.
امکان سرویس دهی و خدمت در تمام فصل ها و ایام سال را داشته باشند. 

خدمات اسباب کشی و حمل بار هفت تیر

کارگران شرکت اتوبار پارسی بار تهران با تجربه ای موفق در امر باربری هفت تیر و مناطق اطراف آن توانسته اند ضمن برخورداری از تجربه ای طولانی و مهارت های استثنایی در زمینه بسته بندی اسباب و اثاثیه و حمل بار تهران (و یا از میدان هفت تیر به شهرستان ها) کلیه انتظارات مشتریان ما را براحتی برطرف کنند و موجب افتخار و سربلندی ما شوند. 

جهت امور اثاث کشی و اسباب کشی هفت تیر با ما تماس بگیرید. شرکت باربری پارسی بار تهران آماده خدمت به شماست.