باربری قیطریه تهران

اگر در منطقه قیطریه تهران سکونت دارید و دفتر کار شما در آن قرار دارد و به دنبال بهترین اتوبار و باربری قیطریه هستید، می توانید با ما تماس بگیرید. شرکت اتوبار پارسی بار تهران آماده است تا کلیه خدمات اسباب کشی و باربری قیطریه را به شما ارائه دهد. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری شمال تهران : 22137051 - 021  شماره همراه: 09123871739


خدمات اتوبار قیطریه تهران:

ما با استفاده از بهترین کارگران حمل بار، بهترین لوازم حرفه ای جهت بسته بندی اثاثیه و لوازم، حمل بار با استفاده از بهترین خودروهای باربری تهران کلیه نیازهای شما را در زمینه اسباب کشی قیطریه تامین خواهیم کرد. بنابراین اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم خود را با اطمینان خاطر می توانید به ما بسپارید. 

خدمات باربری قیطریه تهران، زیرمجموعه خدمات اتوبار شمال تهران است و در صورتی که تمایل داشتید که اقدام به اسباب کشی از قیطریه به هر یک از نقاط تهران و حتی شهرهای دیگر کشورمان انجام دهید، می توانید با همکاران ما در شعبه فوق تماس بگیرید. 
ما تلاش می کنیم تا بهترین سرویس ها را به شما ارائه کنیم. کلیه افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی در منطقه قیطریه تهران می توانند از خدمات ما استفاده و بهره مند شوند. این خدمات شامل:

اسباب کشی و اثاث کشی منزل
شرکتهای خصوصی، نیمه خصوصی و یا دولتی
بانک ها، موسسات اداری، مالی، تجاری و غیره
فروشگاه ها و مراکز خرید
مراکز آموزشی
باشگاه های ورزشی

به این ترتیب تقریبا تمام اصناف و مشاغل و همچنین ساکنان محترم این منطقه می توانند جهت خدمات باربری قیطریه با همکاران ما  تماس بگیرند و از یک اسباب کشی کاملا ایمن و مطمئن بهره مند شوند. ما معتقدیم که مشتریان مان در منطقه قیطریه تهران (و سایر مناطق تحت پوشش اتوبار شمال تهران) لایق بهترین ها هستند و نباید در زمان اثاث کشی و حمل بار دچار کوچکترین ناراحتی و نگرانی شوند. 

اتوبار و باربری قیطریه

خدمات بسته بندی در باربری قیطریه:

بسته بندی اثاثیه شما در قیطریه توسط کارگران ما بصورت حرفه ای صورت می گیرد بطوری که حتی لوازم شکستنی و حساس شما نیز به گونه ای بسته بندی می شوند که دچار کوچکترین آسیبی در طول حمل و جابجایی بار نشوند. به این ترتیب هر گونه ناراحتی و نگرانی از مشتریان رفع خواهد شد و وسایل به سلامت به مقصد (در داخل و یا خارج از تهران) حمل خواهند شد. 
ما از بهترین کارتن های چند لایه، کاور و فوم ضد ضربه و پلاستیک و نایلون های حبابدار استفاده می کنیم و با دقتی که همکاران ما بکار می برند، براحتی کلیه لوازم شما بسته بندی شده و در نهایت پس از انتقال به خودروهای باری به مقصد ارسال می شوند. 

حمل بار قیطریه:

حمل و جابجایی بار شما هر چقدر هم که زیاد و یا حجیم باشد، براحتی توسط همکاران ما انجام می شود. در این زمینه جابجایی اثاثیه شما در اسباب کشی قیطریه تهران، به هر نقطه ای که مورد نظر شما باشد، براحتی انجام خواهد شد. در مجموع حمل و نقل بار از قیطریه شامل موارد زیر می گردد:

حمل بار در محدوده قیطریه
حمل بار تهران (از قیطریه به هر یک از مناطق دیگر تهران)
حمل بار به شهرستان

ما کلیه این موارد رو تحت پوشش قرار می دهیم و در خدمت شما هستیم. 
در پایان از شما اهالی محترم و کلیه ساکنین این منطقه زیبای شمال تهران دعوت می کنیم که جهت امور خدمات باربری و اتوبار تهران در قیطریه با شرکت پارسی بار تماس بگیرید.