باربری نیاوران

باربری نیاوران تهران را با شرکت پارسی بار تجربه کنید. شرکت باربری پارسی بار یکی از بهترین شرکتهای اتوبار تهران است که کلیه خدمات اثاث کشی و حمل بار نیاوران را برای شما به خوبی فراهم می کند. اگر به دنبال یک شرکت باربری محدوده نیاوران هستید، می توانید با همکاران ما در واحد اتوبار شمال تهران تماس بگیرید. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری شمال تهران : 22137051 - 021  شماره همراه: 09123871739


خدمات اتوبار نیاوران:

همکاران ما در واحد باربری شمال تهران کاملا آماده اند تا در اغلب ایام سال، بهترین خدمات را به شما ارائه بدهند:

کلیه خدمات اسباب کشی نیاوران
خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و یا شرکتها
سرویس های حمل بار و جابجایی وسایل و لوازم بسته بندی شده
ارائه و صدور بیمه باربری
خدمات اجاره انبار

همکاران ما در کلیه زمینه ها در کنار شما هستند. اگر در منطقه نیاوران تهران قصد:

اسباب کشی و اثاث کشی منزل را دارید.
صاحب امتیاز، مالک و یا مدیر مسئول: فروشگاه، شرکت، فست فود، رستوران، موسسه، اداره، سازمان و ... هستید و قصد جابجایی محل کار خود را دارید.

در هر یک از این دو حالت می توانید با ما تماس بگیرید و جهت رزرو بهترین خدمات اتوبار نیاوران تهران اقدام کنید. شرکت باربری پارسی بار تهران آماده است تا بهترین امکانات و پرسنل حرفه ای خود را در این زمینه در اختیار شما بگذارد و ما کاملا آماده عقد قرارداد جهت ارائه کلیه خدمات و سرویس های فوق به شما همشهریان گرامی هستیم. 

اتوبار و باربری نیاوران

حمل بار نیاوران:

پس از مراحل اولیه از جمله بسته بندی اثاثیه و لوازم به کمک کارگران باربری، مرحله حمل بار نیاوران باید صورت بگیرد. در این مرحله همکاران ما لوازم و وسایل محل کار و یا زندگی شما (منزل) را به خودروهای باری منتقل کرده و به محل مورد نظر شما ارسال می کنند و در نهایت کارتن و بسته های حاوی وسایل شما در مقصد چیده و در محل جدید قرار داده می شوند. 
جابجایی و حمل بار در محدوده نیاوران: 

جابجایی و حمل بار در محدوده نیاوران 
حمل بار از نیاوران به سایر مناطق تهران
حمل بار به شهرستان از نیاوران تهران

هر یک از این سه حالت البته تعرفه و قیمت های خودش را دارد و البته عوام دیگری نیز در محاسبه و تعیین قیمت نهایی اتوبار نیاوران دخیل هستند که در بخش بعدی، به بطور مفصل در این مورد خواهیم نوشت. 
خودروهای باربری مورد استفاده جهت حمل بار در نیاوران عبارتند از انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک باری که هر کدام با داشتن تجهیزات و امکانات کافی و همچنین فضای کافی جهت قرار دادن اسباب و اثاثیه براحتی پاسخگوی نیازهای مشتریان ما می باشند. از جمله:

کامیون و خاور
کامیونت 

قیمت باربری نیاوران:

همانطور که خدمت شما عرض کردیم، قیمت و تعرفه های اتوبار نیاوران وابسته به چند عامل از جمله مسافت مبداء و مقصد شما می باشد ولی عوامل تعیین کننده دیگری نیز در قیمت نهایی دخیل هستند. از جمله:

حجم بار و در نتیجه تعداد خودروهای باربری مورد نیاز 
استفاده از خدمات بسته بندی
زمان اسباب کشی
فاصله میان منزل و یا محل کار شما در نیاوران تا مقصد (داخل تهران و یا شهرهای دیگر)

البته این نکته را نیز اشاره کنیم که تعرفه و قیمت ها همگی بر اساس نرخ های رسمی اعلام شده توسط اتحادیه باربری تهران محاسبه می شوند. بنابراین از لحاظ هزینه و قیمت اتوبار نیاوران، نگران نباشید. 

در پایان از شما دعوت می کنیم که چنانچه قصد رزرو خدمات اثاث کشی در نیاوران تهران را دارید، با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرید.