باربری و اتوبار لویزان

خدمات باربری لویزان تهران و کلیه خدمات حمل بار تهران در این منطقه را با شرکت اتوبار پارسی بار تهران تجربه کنید. اگر شما به دنبال یافتن بهترین شرکتهای خدمات باربری تهران در لویزان هستید و قصد رزرو خدمات اسباب کشی تهران در محدوده لویزان را دارید، حتما با همکاران ما در واحد اتوبار شمال تهران تماس بگیرید. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری شمال تهران : 22137051 - 021  شماره همراه: 09123871739


محدوده باربری لویزان:

منطقه لویزان در شمال شرقی تهران قرار دارد و خدمات اتوبار لویزان نیز به همین جهت زیرمجموعه خدمات باربری شمال تهران قرار می گیرد. لذا کلیه شهروندان محترمی که در این بخش از تهران قصد اثاث کشی و حمل بار خود را دارند، می توانند با شعبه فوق تماس بگیرند. 
البته خدمات اتوبار و اسباب کشی ما در این بخش از تهران شامل کلیه مناطق لویزان و شیان می گردد. لذا اگر به دنبال رزرو خدمات باربری و اتوبار شیان نیز هستید باز هم می توانید با شعبه اتوبار شمال تهران شرکت پارسی بار تهران تماس بگیرید. 

مناطق لویزان و شیان تهران از سمت شمال به بزرگراه بابایی، از سمت غرب به بزرگراه امام علی (ع)، از سمت جنوب به پارک جنگلی لویزان و بزرگراه زین الدین و از سمت شرق به خیایبان و بزرگراه هنگام محدود می شوند. در این محدوده چنانچه شما همشهریان گرامی قصد:

اسباب کشی منزل و خدمات باربری جهت اثاث کشی خانه خود را دارید.
و یا قصد رزرو خدمات اتوبار لویزان و شیان جهت حمل بار و وسایل شرکت، موسسه یا محل کار خود را دارید. 

در هر دو حالت می توانید بر روی ما حساب کنید. خدمات باربری شیان و لویزان در خدمت شماست. اسباب کشی و اثاث کشی خود را به ما بسپارید تا با خیالی آسوده و راحت بتوانید تا پایان کار صرفا نظاره گر روند جابجایی وسایل و لوازم خود به مقصد (در تهران و یا شهرهای دیگر) باشید. 

باربری و اتوبار لویزان و شیان

بسته بندی در اتوبار لویزان:

خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و همچنین وسایل و لوازم اداری که توسط بهترین همکاران زبده و حرفه ای ما صورت می گیرد، یکی از افتخارات ماست. بسته بندی درست و صحیح می تواند در نهایت به حمل بار مطمئن و آسان منجر شود. چیزی که شاید افرادی که خود به تنهایی قصد اسباب کشی و جابجایی لوازم منزل و یا محل کار خود را دارند، چندان این مسئله را جدی نگیرند و دچار مشکلاتی شوند. 
مهمترین مسائل و مشکلاتی که افراد غیر حرفه ای و ناوارد ممکن است در زمینه بسته بندی لوازم و وسایل موجب شوند، عبارتند از:

گم شدن یا دزدیده شدن اشیاء و وسایل (به دلیل حواس پرتی و یا سهل انگاری در طول مدت باربری و اسباب کشی)
برخورد فیزیکی اشیاء و وسایل به در و دیوار هنگام جابجایی و در نتیجه خسارت وارد شدن
شکستن ظروف شیشه ای، چینی، کریستال و غیره
آسیب دیدن وسایل حساس و مهمی مانند مانیتور لپ تاپ یا کامپیوتر، تلویزیون، لوستر و ...
تاخیر زیاد در بسته بندی و حمل بار و طولانی شدن روند اسباب کشی 
چروک شدن لباس ها

و موارد دیگری از این دست که البته همکاران ما در شرکت پارسی بار تهران ضمن داشتن تبحر کافی در کلیه زمینه های بسته بندی و همچنین حمل بار تهران (و البته حمل بار به شهرستان برای کسانی که قصد اثاث کشی و جابجایی لوازم خود از شیان و لویزان به شهرهای دیگر کشورمان را دارند) مانع از بوجود آمدن کوچکترین مشکلی می شوند و با نهایت سعی و دقت خود تلاش می کنند تا کلیه اسباب و اثاثیه شما به دقت بسته بندی و سپس در نهایت ایمنی به سلامت به مقصد برسند. 

خدمات اسباب کشی و حمل بار لویزان و شیان

کارگران باربری شیان و لوزان:

شرکت اتوبار پارسی بار تهران به خود می بالد که دارای تیمی متشکل از بهترین رانندگان حرفه ای خودروهای حمل بار و همچنین کارگران باربری مجرب و حرفه ای است. در واقع یکی از عوامل موفقیت شرکتهای اتوبار تهران در اختیار داشتن کارگران حرفه ای در زمینه های بسته بندی اثاثیه و حمل بار است. نکته ای که شرکت باربری پارسی بار تهران را در زمره موفق ترین ها و بهترین شرکتهای اتوبار و خدمات اسباب کشی در لویزان و شیان و سایر مناطق شمال تهران قرار داده است. 

کارگران حمل بار شرکت پارسی بار با داشتن توانایی های بالا، تجربه کاری مناسب و همچنین قابلیت بسته بندی حرفه ای کلیه وسایل و لوازم اداری و منزل و توان حمل و جابجایی بار به شهرستان ها و یا اقصی نقاط تهران و مناطق حومه آن براحتی کلیه نیازهای مشتریان ما در زمینه اثاث کشی و انتقال وسایل را برطرف می کنند. لذا در صورتی که قصد رزرو خدمات اسباب کشی و حمل بار در مناطق شیان و لویزان تهران را دارید، حتما با ما تماس بگیرید. 

شرکت باربری پارسی بار تهران در خدمت شماست.