باربری و اتوبار سهروردی

اهالی محترم منطقه عباس آباد تهران، باربری سهروردی در خدمت شماست. اگر منزل و یا محل کار شما در حوالی خیابان سهروردی تهران قرار گرفته و قصد اثاث کشی دارید و مایلید به مکان دیگری نقل مکان کنید، شرکت باربری پارسی بار تهران در خدمت شماست. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری مرکز تهران : 88567142 - 021  شماره همراه: 09123871739


خدمات باربری سهروردی:

اتوبار سهروردی کلیه خدمات و سرویس هایی است که شما در زمینه اسباب کشی و باربری در خیابان سهروردی تهران به آنها نیاز دارید. شما اهالی محترم مناطق اطراف این خیابان و همچنین کلیه صاحبان مشاغل و یا مدیران نهادهای خصوصی و یا دولتی در خیابان سهروردی تهران می توانید جهت انجام امور اسباب کشی، خدمات بسته بندی لوازم و حمل بار با همکاران ما در باربری مرکز تهران، تماس بگیرید. 
ما در تلاش هستیم تا با بهره گیری از پرسنل حرفه ای، امکانات مناسب، بهترین خودروهای حمل بار و شرایط مناسب دیگر در زمینه اثاث کشی و باربری خیابان سهروردی بهترین سرویس ها و خدمات را به شما ارائه کنیم. 

شرکت پارسی بار پیشرو در زمینه خدمات زیر است: 

بسته بندی کلیه اثاثیه و وسایل خانگی، اداری، تجاری، آموزشی، هنری و ... بصورت استاندارد
حمل بار با استفاده از خودروهای جدید و مدرن باربری
بهره مندی از بهترین و زبده ترین کارگران باربری
سرویس دهی منظم و به موقع
ارسال بار و جابجایی اثاثیه شما به اقصی نقاط ایران
قیمت های مناسب
مسئولیت پذیری در برابر ایمنی وسایل شما

ما با داشتن تجربه ای مناسب و طولانی در ارائه بهترین و حرفه ای ترین خدمات باربری تهران در خیابان سهروردی می توانیم سرویس های مورد نیاز شما را در زمینه اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم محل کار و یا زندگی شما را ارائه دهیم. 


اتوبار و باربری سهروردی تهران


محدوده باربری و اتوبار سهروردی:

خدمات باربری در سهروردی برای کلیه اهالی کوچه ها و مناطق اطراف این خیابان صورت می گیرد. ما از آنجایی که این افتخار را داشته ایم که در طول سالهای گذشته در خدمت اهالی محترم این منطقه باشیم توانسته ایم با موفقیت در کلیه زمینه ها خدمات مورد نیاز اهالی محترم این منطقه و همچنین مدیران و صاحبان مشاغل را برطرف نموده و بهترین خدمات اسباب کشی در سهروردی تهران را برای آنها انجام دهیم. 

همین مسئله موجب افزایش تجربه ما و همچنین تسلط همکاران ما نسبت به وضعیت ترافیک منطقه، باید و نبایدها و برخی الزامات سرویس دهی در منطقه عباس آباد شده و با آگاهی از نکات لازم به خوبی از سختی ها و یا مشکلات کار، آگاه هستیم و چنانچه هر کدام از شهروندان محترم این منطقه با ما تماس بگیرند، ضمن راهنمایی های لازم در زمینه خدمات اتوبار سهروردی، سعی می کنیم بهترین مشاوره را در اختیار آنها بگذاریم. 

همانطور که می دانید خیابان سهروردی در منطقه عباس آباد تهران قرار دارد و خیابانی شمالی جنوبی است و از یک طرف به پل سیدخندان و خیابان شریعتی و از طرف دیگر به خیابان بهار شیراز متصل است. این خیابان که به دلیل درازایش به دو بخش سهروردی شمالی و سهروردی جنوبی تقسیم بندی می شود، قلب منطقه عباس آباد تهران است و بسیاری از مراکز مهم اداری، تجاری، هنری، فرهنگی، فروشگاه ها، اداره ها و ... در اطراف آن قرار دارند. قاعدتا در چنین منطقه ای که جزو مناطق مهم مرکز تهران محسوب می شود و از دهه ها قبل جزو مناطق مهم این شهر بوده، نیاز به خدمات باربری و اتوبار تهران کم نیست و خوشبختانه از آنجا که شرکت های معتبر و حرفه ای مانند شرکت اتوبار پارسی بار تهران با فعالیت های چندین ساله خود در این بخش از تهران به مشتریان خود در زمینه اثاث کشی، خدمات حمل بار و جابجایی وسایل و اثاثیه فعالیت داشته اند، لذا اهالی این منطقه نیازی به نگرانی در این زمینه ندارند و کلیه اثاثیه و لوازم آنها براحتی بسته بندی و حمل خواهد شد. 


مزایای اتوبار سهروردی:

همکاران ما با در نظر گرفتن نکات بسته بندی مبلمان منزل و سایر لوازم خانگی هنگام اسباب کشی بهترین سرویس ها را ارائه می دهند از بسته بندی لوستر تا بسته بندی کلیه وسایل اداری و از حمل گاوصندوق تا جابجایی و حمل و نقل لوازم سنگین منزل، فروشگاه ها و ...

این کار به شما کمک زیادی می کند تا ضمن جلوگیری از انجام اشتباهات رایج در باربری و اسباب کشی، بتوانید بهترین اثاث کشی و جابجایی محل کار و یا زندگی خود را بدون هیچ دردسری، براحتی رقم بزنید. چیزی که موجب افتخار ماست. در مجموع می توان گفت که مهمترین مزایای استفاده از خدمات باربری سهروردی برای شما عبارتند از: 

صرفه جویی در وقت
آرامش و راحتی شما و خانواده
کیفیت بالای بسته بندی اثاثیه
سرعت بالای اسباب کشی و باربری
ارائه خدمات ویژه و VIP (در صورت درخواست مشتریان)
استفاده از بهترین وسایل و لوازم مخصوص بسته بندی
بهره مندی از خودروهای اتوبار تهران

در پایان از شما دعوت می کنیم که چنانچه قصد استفاده از خدمات باربری خیابان سهروردی تهران را دارید، حتما با همکاران ما در اتوبار پارسی بار شعبه باربری مرکز تهران تماس بگیرید.