اتوبار سیدخندان

جهت اسباب کشی، اثاث کشی و کلیه خدمات باربری سیدخندان تهران با ما تماس بگیرید. شرکت خدمات اتوبار پارسی بار تهران آماده همکاری با شماست تا کلیه خدمات لازم در زمینه های مورد نظر را به شما اهالی محترم مناطق اطراف پل سیدخندان تهران ارائه دهد. جهت رزرو خدمات باربری و اسباب کشی از شما دعوت می کنیم که با همکاران ما در باربری مرکز تهران تماس بگیرید. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری مرکز تهران : 88567142 - 021  شماره همراه: 09123871739


خدمات باربری سیدخندان:

شرکت خدمات باربری پارسی بار از آنجایی که خود را متعهد به ارائه بهترین سرویس ها و خدمات اثاث کشی و جابجایی لوازم مشتریان با بهترین کیفیت در سراسر تهران کرده است، اقدام به تاسیس شعبات مختلف کرده است. از جمله شعبه باربری مرکز تهران که اتوبار سیدخندان نیز زیرمجموعه این خدمات است و ما در این شعبه آماده سرویس دهی به شما هستیم. 
لذا چنانچه مایلید که هر یک از این خدمات را رزرو کنید، حتما با ما تماس بگیرید:

خدمات بسته بندی اثاثیه در سیدخندان
حمل بار تهران از سیدخندان

ما کلیه خدمات اسباب کشی تهران را در اختیار شما می گذاریم تا شما بتوانید با خاطر آسوده و بدون کوچکترین نگرانی دست به اثاث کشی بزنید. همانطور که می دانید جابجایی اثاثیه و وسایل منزل و یا هر نوع لوازم اداری یا تجاری نیازمند اصولی است که باید رعایت شوند از جمله: آماده سازی وسایل، بسته بندی لوازم، حمل وسایل بسته بندی شده با استفاده از خودروهای باربری (خودروهای مخصوص حمل بار) و در نهایت چیدن بار در مقصد. 


اتوبار سیدخندان تهران


البته در کنار موارد ذکر شده، شرکت پارسی بار خدمات دیگری را نیز به شما ارائه می دهد از جمله اجاره انبار که در ادامه جزئیات بیشتری در این زمینه، در اختیار شما قرار می دهیم. 


اجاره انبار در اتوبار سیدخندان:

این خدمات برای آن دسته از شهروندان است (شامل کلیه افراد حقیقی و یا حقوقی) که به هر دلیل جهت نگهداری وسایل و لوازم خود نیاز به اجاره انبار در تهران دارند. این خدمات در حقیقت مناسب کسانی که:

برای مدتی می خواهند اثاثیه، کالاها و یا لوازم خود را در محلی امن نگهداری کنند.
افرادی که قصد اثاث کشی دارند ولی مکان جدید هنوز گنجایش اثاثیه مورد نظر را ندارد. 
تجار و بازرگانانی که در فاصله ارسال کالا و اجناس خود - به داخل و یا خارج از کشور - به مکانی جهت نگهداری موقت آنها نیازمندند. 
شرکت ها، موسسات، سازمان ها، نهادهایی که برای مدتی نیاز به مکانی جهت نگهداری وسایل دارند. 

همکاران ما در این زمینه کلیه راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد و در صورت نیاز می توانید با آنها تماس گرفته و جهت رزرو انبارهای مجهز و ایمن کانتینری اقدام کنید. 


باربری سیدخندان تهران


محدوده خدمات باربری سیدخندان:

پل سیدخندان یکی از معروفترین پل های تهران است که در منطقه عباس آباد قرار دارد و در سال 1356 ساخته شده است. این پل امروزه بزرگراه رسالت را به خیابان های سهروردی شمالی و خیابان شریعتی متصل می کند. پل سیدخندان اهمیت زیادی در باربری تهران و حمل و جابجایی بار در مناطق مرکزی تهران دارد و از آنجایی که به دلیل موقعیت بسیار مناسب خود، مناطق مرکز تهران را به مناطق شرق، غرب و یا شمال تهران متصل می کند درخواست های حمل و جابجایی بار در این منطقه کم نیست و باربری سیدخندان امروزه جزو مهمترین خدمات اتوبار تهران به شمار می رود. 

شما همشهریان گرامی در هر یک از مناطق اطراف پل سیدخندان می توانید جهت خدمات بسته بندی، حمل بار به شهرستان، حمل بار از سیدخندان به اقصی نقاط تهران، چیدمان مجدد اثاثیه و خدمات دیگر در زمینه اتوبار تهران با ما تماس بگیرید. 


شرکت باربری پارسی بار تهران در سیدخندان در خدمت شماست. کافیست یکبار خدمات ما را امتحان کنید تا کیفیت واقعی اسباب کشی و جابجایی ایمن اثاثیه خود را ببینید.