باربری خیابان طالقانی

حمل و جابجایی اثاثیه منزل، انتقال کلیه لوازم ادارات و موسسات به محل جدید از خیابان طالقانی تهران تخصص ماست. جهت اثاث کشی و بهره مند شدن از هر نوع خدمات اتوبار در خیابان طالقانی تهران با همکاران ما تماس بگیرید: 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری مرکز تهران : 88567142 - 021  شماره همراه: 09123871739


خدمات باربری خیابان طالقانی:

شرکت باربری و اتوبار پارسی بار تهران ارائه دهنده کلیه سرویس ها و خدمات اسباب کشی و جابجایی لوازم شرکتها، سازمان ها و منزل در طالقانی آماده همکاری با شماست. ما جهت بسته بندی اثاثیه و انتقال وسایل شما به هر یک از مناطق داخل تهران و یا شهرستان های کشورمان آماده ایم و در تمام ایام سال در خدمت شما هستیم. 

این خدمات برای افرادی صورت می گیرد که:

مایلند اقدام به اسباب کشی منزل کنند.
قصد جابجایی محل کار خود را دارند. 

در هر دو حالت همکاران ما جهت خدمت رسانی به شما آماده همکاری هستند و به این ترتیب رسما اعلام می کنیم که شرکت باربری پارسی بار (شعبه باربری مرکز تهران) آماده است تا جهت همکاری با کلیه مراکز دولتی یا خصوصی از جمله ادارات، سازمان ها، بانک ها، فروشگاه ها، مراکز مختلف آموزشی، فرهنگی هنری، مراکز تجاری، خدماتی و ... گام بردارد. 

در این راستا ما آماده ایم تا جهت ارائه بهترین خدمات باربری تهران در خیابان طالقانی، با شما همکاری کنیم. ما تعهد می کنیم که کلیه اسباب و اثاثیه شما را براحتی جمع آوری، بسته بندی و به مقصد حمل می کنیم. 

کیفیت خدمات بسته بندی وسایل که توسط همکاران ما یعنی کارگران اعزام شده صورت می گیرد، در نوع خود مثال زدنی است و مانع از ایجاد کوچکترین آسیب و خسارت به وسایل و لوازم شما می شود. از این رو از شما دعوت می کنیم که جهت انجام بسته بندی اثاثیه با ما تماس بگیرید. 


اتوبار و باربری خیابان طالقانی


کارگران اتوبار طالقانی:

یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک شرکت باربری در تهران، داشتن کارگران باربری مناسب و مجرب است. ما افتخار می کنیم که همکارانی شایسته و توانا داریم که همیشه در تلاش جهت ارائه بهترین خدمات اتوبار تهران به مشتریان حقیقی و حقوقی ما بوده و با داشتن تجربیات ارزنده و مفید در کلیه زمینه های بسته بندی وسایل و جابجایی بار می توانند بهترین سرویس دهی را به شما ارائه کنند. 

کارگران حمل بار باید خصوصیاتی داشته باشند که به آنها این توانایی را بدهد که در زمینه خدمات اتوبار و اثاث کشی منزل و ادارات بتوانند به بهترین نحو ممکن عمل کنند. از جمله کارگران شرکت پارسی بار که دارای بهترین ویژگی های بسیار مناسبی جهت امور اسباب کشی و حمل بار در تهران، هستند از جمله: 

از لحاظ فیزیکی قدرتمند بوده و توانایی حمل اشیاء سنگین را دارند.
افرادی خوش اخلاق، مهربان و زحمتکش هستند.
آشنایی کاملی با وضعیت ترافیک جاده ها و خیابان های داخل و حومه تهران دارند. 
از آنجا که در مناطق مختلف تهران خدمات باربری ارائه کرده اند با مسائل مختلف هر یک از نقاط تهران آشنایی دارند.
اهمیت ایمنی و به سلامت رساندن وسایل مشتریان را کاملا درک می کنند. 
افرادی صبور و باگذشت هستند. 
رعایت حال کودکان و افراد مسن را می کنند و به آنها احترام می گذارند. 

ما با داشتن کادری استثنایی و بامهارت در کنار شما هستیم و هدف ما ارائه بهترین سرویس های باربری و بسته بندی اثاثیه در تهران است. چه در خیابان طالقانی و چه مناطق دیگر در اطراف این خیابان ما جهت یاری رساندن به شما آماده ایم. 


قیمت باربری طالقانی:

همانطور که در بخش های مختلف بارها نوشته ایم شرکت باربری پارسی بار یکی از شرکت های معتبر عضو اتحادیه باربری تهران است و در کلیه اصول و قوانین کلی از جمله تعرفه های پایه خدمات اتوبار تهران از آن پیروی می کند. بنابراین خیالتان راحت باشد که محاسبه قیمت نهایی خدمات اسباب کشی شما (بر اساس تعداد کارتن های بسته بندی و لوازم دیگر بکار رفته جهت بسته بندی اثاثیه، تعداد خودروهای حمل بار مورد استفاده و همچنین تعداد کارگران) کاملا منصفانه و بر پایه نرخ های رسمی اعلام شده از طرف اتحادیه صورت می گیرد و البته تا حد امکان سعی می کنیم تخفیف های ممکن را نیز برای شما لحاظ کنیم. 


جهت رزرو خدمات اثاث کشی و یا حمل بار در خیابان طالقانی تهران با شرکت اتوبار پارسی بار تماس بگیرید.