باربری شهرزیبا

اهالی محترم شهرزیبا در غرب تهران، چنانچه قصد اثاث کشی و انتقال وسایل زندگی و یا محل کسب و کار خود به مکانی دیگر در تهران و یا هر یک از شهرستان ها را دارید، نگران نباشید. شرکت خدمات اتوبار پارسی بار در خدمت شماست. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری غرب تهران : 44488574 - 021  شماره همراه: 09123871739


وظایف اتوبار شهر زیبا:

شرکت های باربری و اتوبار تهران، خدمات مورد نیاز شما در زمینه بسته بندی وسایل و همچنین حمل بار را انجام می دهند. این شرکتها آماده اند تا پس از تماس های مشتریان خود جهت رزرو، در زمان موعد کارگران باربری را اعزام کرده و با بهره گیری از لوازم مخصوص بسته بندی (مانند کارتن ها، پلاستیک و کاورهای مقاوم نایلونی) اقدام به بسته بندی اثاث شما می کنند. 
اسباب کشی یک هنر است و نیاز به عوامل متعددی دارد از جمله:

در اختیار داشتن کارگران حرفه ای
استفاده از بهترین تکنیک های بسته بندی
در اختیار داشتن کامیون ها و خودروهای مجهز حمل بار
بکارگیری رانندگان مجرب
زمان بندی و اطلاع رسانی صحیح
احترام به خواسته های مشتریان

ما در شرکت باربری پارسی بار تهران تلاش می کنیم تا همواره کلیه موارد مطرح شده را در نظر گرفته و به آنها جامه عمل بپوشانیم. افتخار ما بودن در کنار شما شهروندان محترم و اهالی منطقه شهرزیبا تهران است که بتوانیم بهترین خدمات باربری شهرزیبا را با کمترین و ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه کنیم. 


باربری شهرزیبا تهران


سرویس های باربری شهر زیبا:

شرکت پارسی بار علاوه بر ارائه کلیه خدمات باربری شهر زیبا در تهران، خدمات مختلفی جهت آسایش هر چه بیشتر مشتریان خود ارائه می کند از جمله حمل بار به شهرستان، خدمات اجاره انبار تهران، حمل گاوصندوق، ارائه بیمه باربری و موارد دیگر. بنابراین چنانچه برای مثال در زمان اسباب کشی خود در شهرزیبا نیاز به مکانی جهت نگهداری وسایل خود داشتید، می توانید در این زمینه نیز از خدمات اجاره انبارهای شرکت پارسی بار در تهران استفاده کنید. 

در زمینه باربری تهران از شهر زیبا به هر یک از نقاط دیگر این شهر نیز با خیال راحت می توانید کلیه اسباب و اثاثیه محل کار و یا منزل خود را در اختیار همکاران ما قرار داده و صرفا ناظر بر روند بسته بندی و حمل بار باشید. ما در مقصد وسایل و لوازم شما را صحیح و سالم همانند ابتدای کار به شما تحویل می دهیم و شما را با شادی و خوشحالی روانه محل جدید می کنیم. 

این سرویس ها و خدمات هم برای افرادی که قصد اسباب کشی منزل خود در شهرزیبا را دارند میسر است و هم برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی که در این منطقه از غرب تهران، مایلند محل کار خود را جابجا و وسایل و لوازم محل کار خود را محل دیگری منتقل کنند. 

سرویس های حمل بار ما شبانه روزی هستند و ما در طول سال در هر زمانی که شما مشتریان گرامی تمایل داشته باشید، در خدمت شما هستیم. ارائه بهترین بسته بندی اثاثیه در شهر زیبا و حمل بار در اسرع وقت از این منطقه به اقصی نقاط کشورمان، موجب افتخار ماست. 


حمل بار در اتوبار شهرزیبا:

جابجایی و حمل بار شما پس از بسته بندی اثاثیه، توسط کارگران حرفه ای صورت می گیرد که به ماشین های جدید و مجهز باربری منتقل و به مقصد مورد نظر شما در داخل و یا خارج از تهران، ارسال می گردد. 
در حال حاضر استفاده از خودروهایی مانند انواع کامیون ها، وانت بار، کامیونت ها و حتی در مواردی تریلی (جهت حمل حجم بزرگی از بار) در جاده ها رواج دارد که این امر صرفا مختص کشور ما نیست. در تهران نیز شرکت های خدمات باربری و اتوبار، با استفاده از انواع خودروهای باربری مانند کامیون و یا کامیونت اقدام به جابجایی اثاثیه بسته بندی می کنند. 
چند نکته در زمینه استفاده و بکارگیری این نوع خودروها، اهمیت دارد:

حرفه ای بودن راننده
نحوه چیدمان بار
بزرگ بودن فضای بار خودرو
مسقف یا غیر مسقف بودن
سرعت خودرو
وزن خودرو


از آنجایی که شرکت اتوبار پارسی بار متعهد به ارائه بهترین سرویس ها به مشتریان خود است، در این زمینه نیز با بهره گیری از بهترین خودروهای باری سعی دارد، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. ما حمل کلیه وسایل و لوازم شما را انجام می دهیم و شما را در راستای یک اسباب کشی موفق و آسان یاری می رسانیم.