باربری الهیه و فرشته

خدمات اسباب کشی و باربری در فرشته تهران یکی از خدمات ما به مشتریانی است که در این بخش از تهران سکونت داشته و یا قصد اثاث کشی و حمل باردر این منطقه را دارند. شرکت های اتوبار تهران به خوبی به اهمیت ارائه خدمات باربری در الهیه (فرشته) واقف هستند و لذا از آنجا که در طول سالهای گذشته خدمات بسته بندی اثاثیه در فرشته و حمل بار و جابجایی اسباب و لوازم منزل و یا شرکت و همچنین محل کار در این ناحیه، افزایش یافته و با ساخت و راه اندازی واحدهای جدید و بزرگ مسکونی و یا اداری نیاز به استفاده از شرکت های باربری الهیه و فرشته را بیشتر کرده است. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری شمال تهران : 22137051 - 021  شماره همراه: 09123871739


محدوده خدمات اتوبار الهیه (فرشته) :

شما شهروندان و همشهریان گرامی که در منطقه فرشته یا الهیه تهران سکونت دارید و یا از بخش های دیگر تهران می خواهید اسباب کشی منزل، شرکت و یا موسسه خود را به این منطقه جابجا کنید، می توانید در هر زمانی که تمایل داشتید با همکاران ما تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه اسباب کشی و باربری فرشته، از مزایای خدمات اتوبار و جابجایی اسباب و اثاث با استفاده از خدمات ما بهره مند شوید.

منطقه فرشته که خیابان اصلی آن امروزه خیابان فیاضی نام دارد، یکی از مناطق پر رفت و آمد و مهم شمال تهران است. البته یکی از مزایای این منطقه، دسترسی مناسب آن به بخش های مختلف شهر است از جمله بزرگراه مدرس که کمک زیادی به رفت و آمد به بزرگراه صدر، منطقه عباس آباد و میدان هفت تیر می کند، خیابان شریعتی که دسترسی به مناطق دیگر در سمت شرق و شمال شرقی منطقه فرشته از جمله میدان قدس و میدان تجریش را آسان تر کرده، خیابان ولیعصر که از ضلع غربی منطقه فرشته، آنرا به برخی از مناطق اطراف متصل می کند (از جمله مناطقی مانند زعفرانیه، محمودیه). 

به همین جهت خوشبختانه اسباب کشی در فرشته - به خصوص در روزهای تعطیل - چندان کار دشوار و پر دردسری نیست. کافیست که کار را به کاردان بسپارید. یعنی به همکاران ما. ما به عنوان یکی از شرکت های اتوبار فرشته تهران با سالها تجربه در زمینه باربری در بسیاری از نقاط این شهر، توانسته ایم با بیشترین سرعت و قدرت بالای کارکنان مان بهترین خدمات بسته بندی و اسباب کشی را ارائه کنیم. 
ما همیشه به فکر رفاه مشتریان خود در زمان اسباب کشی و باربری هستیم. 

باربری الهیه و فرشته

مزایای باربری فرشته:

از مزایای استفاده از باربری و اتوبار در فرشته با استفاده از همکاران ما:

داشتن کارگران حمل بار خوشرو، مهربان  سخت کوش
استفاده از بهترین تجهیزات و وسایل باربری 
استفاده از بهترین کارتن های چند لایه مخصوص و بهترین چسب و وسایل کمکی مانند فوم و نایلون
بهترین ماشین های باربری مانند وانت بار های مختلف و یا کامیون های مجهز و بزرگ 
امکان حمل بار به شهرستان با ایمنی و سرعت بالا
آشنایی کامل همکاران ما به خصوص رانندگان خودروهای باربری به کوچه و خیابان های فرشته و مناطق اطراف
سرعت بالای بسته بندی و انتقال بارهای شما 
مراقبت کامل از هر گونه صدمه و آسیب احتمالی به بارهای مشتریان

خدمات بسته بندی اسباب کشی در محدوده فرشته:

در هر بخش از منطقه و محدوده فرشته تهران که اقامت دارید و یا محل شرکت و سازمان و موسسه شما در آنجا قرار دارد می توانید جهت بسته بندی کلیه لوازم و وسایل خود با ما تماس گرفته و جهت رزرو خدمات ما از همکاران ما مشاوره و جهت رزرو اقدامات لازم را انجام دهید. 

همکاران ما با داشتن تجربه و مهارت در شناسایی و تهیه بهترین کارتن ها و جعبه های مخصوص اثاث کشی و باربری، کلیه وسایل و اسباب و اثاثیه شما را به دقت بسته بندی کرده و آماده حمل به مقصد شما می کنند. همکاران ما به سبک کشورهای پیشرفته جهان این کار را با دقت بالایی انجام می دهند و با دقت و وسواس بالا کلیه لوازم شما از جمله وسایل خانگی و یا اداری اعم از وسایل شکستنی و غیره را بسته بندی و آماده حمل می کنند. شما می توانید با خیال راحت از صفر تا صد اسباب کشی و بسته بندی بار در محدوده فرشته را به ما بسپارید.

اتوبار فرشته و الهیه

قیمت باربری فرشته:

در زمینه قیمت باربری و جابجایی بار، همیشه می توانید با توجه به نوع بار، تعداد اسباب و اثاثیه ای که می خواهید انتقال دهید و همچنین مقصد (داخل تهران و یا خارج از شهر) از همکاران ما در این زمینه پرس و جو کرده و راهنمایی بخواهید. ما سعی می کنیم ضمن ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، آنها را تا حد امکان از تخفیف بهره مند ساخته و مناسب ترین نرخ اسباب کشی و جابجایی بار در فرشته را به آنها ارائه دهیم.

اگر با این تفاصیل شما هم قصد رزرو یک شرکت اتوبار درمحدوده فرشته تهران را دارید می خواهید از این منطقه اثاث کشی کنید و محل شرکت و یا خانه خود را عوض کنید، با ما تماس بگیرید. همکاران ما ضمن راهنمایی شما، براحتی می توانند شما را از آخرین قیمت و هزینه باربری و اسباب کشی در فرشته مطلع سازند.