اتوبار و باربری شمیرانات

شرکت باربری پارسی بار تهران مفتخر است که با تجربه ای طولانی در زمینه باربری شمیرانات در خدمت شما همشهریان گرامی باشد. خدمات اسباب کشی شمیرانات را از ما بخواهید. شرکت پارسی بار که یکی از بهترین شرکتهای اتوبار تهران در شمیرانات است، آماده عقد قرارداد اثاث کشی و حمل بار شما از هر یک از مناطق شمیرانات به نقاط دیگر تهران و یا شهرستان ها می باشد. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری شمال تهران : 22137051 - 021  شماره همراه: 09123871739


مناطق تحت پوشش باربری شمیرانات:

همکاران ما در بخش باربری شمال تهران پس از بررسی ها و هماهنگی های اولیه با شما در زمان موعود خدمات مورد نیاز شما را براحتی ارائه می دهند. سرویس دهی همکاران ما در کلیه شعب ما در تهران از جمله واحد اتوبار شمال تهران - که خدمات اثاث کشی و باربری شمیرانات زیرمجموعه آن است - بسیار منظم و با کیفیت صورت می گیرد و به این ترتیب بهترین خدمات بسته بندی لوازم و اثاثیه را به کلیه همشهریان محترم در این مناطق ارائه می شود. 
ما به خوبی با مناطق شمیرانات آشنایی داریم و در طول سالهای گذشته با نهایت تلاش همکاران مان توانسته ایم در پناه خداوند بزرگ و به یاری همکاران مجرب و دلسوزمان در زمینه ارائه بهترین خدمات بسته بندی و حمل بار در این بخش از تهران موفق شویم. 

شمیرانات یا شمیران منطقه ای کوهستانی و خوش آب و هوا بوده که در گذشته روستاها و آبادی های متعددی در آن قرار داشتند. این منطقه در دوران حکومت های قاجار و پهلوی محل تفرجگاه پادشاهان و خانواده های آنها بوده است. بعدها به مرور زمان با گسترش شهرنشینی منطقه شمیران توسعه پیدا کرده و بافت شهری پیدا کرد و تا جایی که حتی تبدیل به شهرستان شمیرانات شد. اما گسترش شهر تهران از طرف دیگر موجب شد که شمیرانات تبدیل به بخشی از تهران شود و امروزه بخش عمده منطقه یک شهرداری تهران و همچنین بخش هایی از مناطق دو و سه شهرداری تهران، شمیرانات را تشکیل می دهند. 

این توسعه و گسترش شهری موجب افزایش اسباب کشی، اثاث کشی و حمل بار در طی دهه های گذشته در این مناطق شده است. به همین جهت بسیاری از شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار پارسی بار، نیز در شمیرانات مانند سایر مناطق تحت پوشش اتوبار شمال تهران، تلاش دارند تا در خدمت همشهریان محترم باشند. 
شما شهروندان محترمی که در هر یک از بخش های شمیرانات تهران زندگی و یا محل کسب و کار شما در آن واقع شده می توانید جهت بسته بندی، اثاث کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه خود با همکاران ما تماس بگیرید. 

اتوبار و باربری شمیرانات

خدمات اتوبار شمیرانات:

اگر در شمیرانات تهران می خواهید هر یک از این دو حالت را انجام دهید:

اقدام به اسباب کشی منزل کنید.
و یا محل کار خود (مانند دفتر خدماتی، شرکت، موسسه، آموزشگاه، فروشگاه، مرکز تجاری، اداری و...) را جابجا و لوازم و وسایل محل کار خود را به مکانی دیگر منتقل کنید.

همه چیز را با خیال راحت به ما بسپارید. شرکت اتوبار پارسی باربه سرعت جهت کمک و یاری رساندن به اسباب کشی شما اقدام می کند بطوری که:

بهترین کارگران حمل بار را به محل شما اعزام می کنیم.
از بهترین کامیون، خاور و کامیونت های مجهز و مسقف استفاده می کنیم.
برای مشتریانی که قصد اسباب کشی به شهرهای دیگر را دارند، خدمات حمل بار به شهرستان را ارائه می دهیم.
دارای رانندگانی حرفه ای و کاملا مسلط به وضعیت ترافیک شمیرانات تهران و حتی سایر مناطق تهران هستیم. 
سرویس دهی شبانه روزی ارائه می دهیم.
زیر نظر اتحادیه باربری تهران فعالیت می کنیم. 

در هر زمانی که تصمیم گرفتید از منطقه شمیرانات (شهرستان شمیران) اقدام به حمل بار و اثاث کشی کنید، می توانید بر روی ما حساب باز کنید. شرکت اتوبار پارسی بار جهت خدمات اسباب کشی و باربری شمیرانات در خدمت شماست. با ما در تماس باشید.