باربری قلهک تهران

باربری و اتوبار قلهک تهران مجموعه خدمات شرکت باربری پارسی بار تهران در زمینه های خدمات بسته بندی لوازم و همچنین خدمات اسباب کشی تهران است. این خدمات برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می شود که:

در منطقه قلهک تهران دارای منزل هستند و قصد اثاث کشی و جابجایی منزل دارند. 
مالکان و مدیران سازمان ها، بانک ها، موسسات (دولتی، خصوصی و یا نیمه خصوصی) شرکتها، مراکز اداری و تجاری که قصد جابجایی مکان خود را دارند. 

در هر حالت می توانید جهت بهره مند شدن از خدمات ما در زمینه اتوبار قلهک تهران، با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرید. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری شمال تهران : 22137051 - 021  شماره همراه: 09123871739


خدمات اتوبار قلهک:

شرکت باربری پارسی بار تهران به عنوان یکی از شرکتهای فعال در زمینه خدمات اسباب کشی، اثاث کشی و باربری قلهک تهران کلیه خدمات مورد نیاز شما را در زمینه های زیر به شما ارائه می کند:

بسته بندی اثاثیه و لوازم جهت اسباب کشی در محل شما 
استفاده از بهترین کارتن های چند لایه و سایر لوازم بسته بندی حرفه ای  
ارسال و انتقال کارتن های حاوی لوازم به خودروی باربری و سپس به مقصد مورد نظر شما
صدور بیمه باربری 
خدمات اجاره انبار در تهران 

در ضمن برای آن دسته از مشتریان حقیقی و یا حقوقی که قصد حمل بار به شهرستان از قلهک تهران را دارند نیز ارسال بار به هر یک از شهرهای ایران براحتی امکان پذیر است. این کار با بهره گیری از بهترین خودروهای درجه یک باری و رانندگان حرفه ای و مسلط به وضعیت جاده ها صورت می گیرد. 

اتوبار و باربری قلهک تهران

مزایای باربری قلهک:

شرکت خدمات اتوبار پارسی بار تهران در راستای اهداف ذکر شده کلیه تلاش های خود را بکار می گیرد تا بهترین سرویس ها را به مشتریان خود عرضه کند. بنابراین خیال تان آسوده باشد که ما:

در تمام فصل های سال در زمینه اسباب کشی و خدمات حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه در قلهک در خدمت شما هستیم. 
جهت اسباب کشی منزل و همچنین خدمات باربری برای شرکتها و مجموعه های خصوصی و یا دولتی اداری، تجاری، فرهنگی، آموزشی و... مستقر در منطقه قلهک تهران کاملا در خدمت شما هستیم. 
در زمینه تعرفه و نرخ باربری قلهک تمام سعی خود را می کنیم تا شما را از بهترین تخفیف ها بهره مند سازیم و همکاری های کاملی با شما داشته باشیم. 
سالم رساندن وسایل و لوازم منزل و یا شرکت شما را کاملا تضمین می کنیم. 
زیر نظر اتحادیه باربری تهران فعالیت می کنیم. 
همکاران ما پیش از شروع کار کلیه راهنمایی های لازم را در صورت نیاز در اختیار شما خواهند گذاشت. 
از کارگرانی مهربان، دلسوز و زحمتکش با تجربه بالا در زمینه خدمات اثاث کشی و انتقال بار استفاده می کنیم. 

با این تفاصیل چنانچه شما هم در منطقه قلهک تهران قرار دارید و قصد اسباب کشی و حمل بار به محلی دیگر را دارید می توانید با همکاران ما در شرکت باربری پارسی بار تماس بگیرید.