باربری و اتوبار مرزداران تهران

اگر به دنبال خدمات اسباب کشی و باربری مرزداران تهران هستید، حتما با همکاران ما در شعبه باربری غرب تهران تماس بگیرید. اثاث کشی و حمل بار در بلوار مرزداران تهران تخصص ماست. شرکت اتوبار پارسی بار تهران در طول سالهای گذشته در این منطقه توانسته براحتی ضمن برطرف کردن نیازهای مشتریان خود بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد. 

ما تلاش داریم تا به عنوان یکی از شرکتهای باربری تهران در این بخش از غرب تهران با بهترین ها در کنار شما باشیم. همکاران ما ضمن داشتن تجربه فراوان در زمینه اسباب کشی تهران و همچنین آشنایی کامل با نیازهای مشتریان محترم، می توانند براحتی کلیه وسایل و اثاثیه شما را طی مراحلی براحتی آماده سازی و سپس به مقصد حمل کنند. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری غرب تهران : 44488574 - 021  شماره همراه: 09123871739


خدمات اتوبار مرزداران:

شرکتهای باربری تهران در مرزداران (از جمله شرکت باربری پارسی بار) در زمینه خدمات اثاث کشی و حمل بار خدمات زیر را به مشتریان خود عرضه می کنند:
راهنمایی و مشاوره تلفنی 
ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه
جابجایی و حمل بار مشتریان 

البته سرویس هایی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم به موارد زیر محدود نمی شوند، بلکه در صورت نیاز شهروندان محترم ما خدماتی مانند موارد زیر را نیز به آنها ارائه می دهیم:
بیمه باربری
خدمات اجاره انبار

ناگفته نماند که این خدمات در مجموع برای کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می شود و ما در زمان ارائه این خدمات به خصوص به مشتریان محترم حقوقی یعنی کارکنان و مدیران محترم شرکتها، فروشگاه ها، بانک ها و موسسان مالی، اداری، تجاری، آموزشی، بهداشتی درمانی و غیره تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بهترین خدمات اتوبار مرزداران را به آنها ارائه دهیم. 

اتوبار و باربری مرزداران تهران

خدمات بسته بندی در باربری مرزداران:

خدمات بسته بندی یکی از مهمترین بخش های خدمات اتوبار تهران و اثاث کشی است و به همین جهت هم نزد کارکنان این شرکتها و هم از دید مشتریان اهمیت خاصی دارد. این کار باید با دقت و ظرافت خاصی صورت گیرد تا پس از بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل و یا شرکتها و سازمان ها، در طول جابجایی  و حمل بار تهران (و یا هنگام حمل بار به شهرستان) وسایل ظریف و حساس آسیب نبینند. 
ما در بخش مقالات باربری تاکنون درباره نحوه بسته بندی درست و اصولی و همچنین جزئیات خدمات اتوبار تهران نوشته ایم. در صورت تمایل می توانید به آنها مراجعه و نکات نوشته شده را مطالعه بفرمایید. اما بطور خلاصه جهت یادآوری باید گفت که در این زمینه نکات زیر کاملا توسط همکاران ما در زمان اسباب کشی مرزداران رعایت می شود:

از کارگران باربری زبده و حرفه ای در این کار استفاده می کنیم.
کلیه اسباب و وسایل مشتریان محترم را با لوازم استاندارد (مانند کارتن های پنج لایه، استرچ رپ، بابل رپ، چسب های مقاوم) بسته بندی و آماده حمل بار به مقصد می کنیم. 
سعی می کنیم تا دقت و سرعت بالا در کلیه مراحل داشته باشیم. 
چیدمان درست و استانداردی را در هنگام قرار دادن جعبه ها و کارتن های حامل وسایل شما در خودروی باربری انجام می دهیم. 
تعهد می کنیم که کلیه وسایل و لوازم شما (از قبیل لوازم خانگی و یا اداری) را به سلامت به مقصد برسانیم. 

ویژگی های کارگران حمل بار در اتوبار مرزداران:

یکی از افتخارات ما این است که از بهترین پرسنل و نیروهای مجرب بهره می گیریم. افرادی که دلسوز و با پشتکار هستند و تمام سعی و تلاش آنها راضی نگه داشتن مشتریان گرامی و انجام کلیه امور اسباب کشی و حمل و نقل وسایل و اثاثیه آنها با بهترین کیفیت است. 
به همین جهت با افتخار اعلام می کنیم که همکاران ما دارای خصوصیات زیر هستند:

کارگرانی زحمتکش، پر تلاش و خوش برخورد و مهربان هستند. 
سعی می کنند تا با استفاده از لوازم بسته بندی جدید و حرفه ای، اثاثیه شما را آماده جابجایی به مقصد کنند. 
رانندگانی حرفه ای در اختیار داریم که ضمن آشنایی کامل با وضعیت مناطق مختلف اطراف بلوار مرزداران و خیابان های شهر و همچنین جاده ها به خوبی و به سرعت می توانند خودروی باربری (کامیون، کامیونت و خاور) حامل وسایل و اسباب شما را به مقصد هدایت کنند. 

برخوردهای شایسته و زحمات دلسوزانه کارگران و کارکنان شرکت اتوبار پارسی بار در سالهای گذشته در مرزداران و سایر مناطق زیرمجموعه باربری غرب تهران، زبانزد مشتریان ما بوده و از طرف دیگر کیفیت بالای کار ما نیز به خودی خود نشان دهنده عزم بالای همکاران ما جهت ارائه بهترین خدمات بسته بندی و اسباب کشی در بلوار مرزداران تهران و مناطق اطراف آن است.