باربری خیابان ظفر تهران

باربری ظفر (باربری خیابان دستگردی) تهران در خدمت شماست. اگر قصد رزرو سرویس های اثاث کشی و حمل بار در خیابان ظفر را دارید، با شرکت اتوبار پارسی بار تهران تماس بگیرید. شرکت باربری پارسی بار با سالها تجربه در زمینه خدمات اسباب کشی تهران از جمله باربری شمال تهران در کلیه زمینه های مربوطه آماده خدمت رسانی به شما همشهریان گرامی در منطقه ظفر و سایر مناطق اطراف آن است. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری شمال تهران : 22137051 - 021  شماره همراه: 09123871739


خدمات باربری ظفر:

شرکت اتوبار پارسی بار تهران آماده است تا کلیه خدمات و سرویس های اثاث کشی منزل و یا جابجایی و حمل وسایل و لوازم شرکتها، آموزشگاه ها، فروشگاه ها، بانک ها، مراکز هنری، فرهنگی، ورزشی و همچنین کلیه موسسات و نهادهای دولتی یا خصوصی در منطقه ظفر تهران را با کیفیت بالا انجام دهد و در این زمینه آماده ارائه بهترین خدمات به شما همشهریان گرامی است. 
اتوبار ظفر تخصص ماست و همکاران ما در واحد اتوبار شمال تهران (که خدمات اثاث کشی و باربری ظفر تحت پوشش آن قرار دارد) با نهایت توان خود تلاش خواهند کرد تا بهترین سرویس ها را به شما ارائه دهند. مهمترین ویژگی های خدمات اسباب کشی ظفر عبارتند از:

اعزام بهترین و حرفه ای ترین کارگران حمل بار به همراه خودروهای باربری درجه یک
بهترین خدمات بسته بندی لوازم و وسایل منزل و یا موسسات و شرکتها در خیابان ظفر
حمل بار به هر یک از مناطق تهران و حتی شهرهای دور و نزدیک (خدمات حمل بار به شهرستان) از ظفر
خدمات دیگر (مانند اجاره انبارهای درجه یک کانتینری، صدور بارنامه و بیمه باربری ظفر و ...) 

بطور خلاصه هر یک از خدماتی که لازم باشد در زمینه بسته بندی اثاثیه، آماده سازی وسایل و لوازم و سپس حمل آنها به مقصد صورت گیرد، ما در اتوبار ظفر به شما ارائه خواهیم داد. 
شما می توانید حتی از خدمات جانبی ما در باربری ظفر استفاده کنید. از جمله اجاره انبارهای درجه یک و مناسب برای کلیه اشخاص و افراد حقیقی و یا حقوقی که هنگام اسباب کشی، نیاز به فضایی جهت نگهداری موقت وسایل و لوازم خود دارند. 

از جمله افرادی که هنگام اثاث کشی منزل نیاز به مکانی جهت نگهداری وسایل و یا لوازم منزل خود (به دلایلی از جمله تعمیرات منزل جدید و یا کمبود فضا جهت نگهداری برخی از اشیاء و لوازم منزل خود) دارند. همچنین شرکتها، بازرگانان، موسسات و مراکزی که هنگام حمل و جابجایی وسایل و یا کالاهای خود به محلی جهت نگهداری آنها دارند می توانند جهت اجاره بهترین انبارها در تهران با همکاران ما تماس و هماهنگی های لازم را به عمل بیاورند. 

اتوبار و باربری ظفر

محدوده اتوبار ظفر:

خدمات اسباب کشی و حمل بار ظفر در این خیابان و کلیه مناطق گوشه و کنار آن صورت می گیرد. خیابان ظفر در منطقه سه شهرداری تهران قرار دارد و موقعیت مناسب آن موجب شده که خدمات اتوبار ظفر و اثاث کشی منزل و شرکتها در این مناطق براحتی صورت گیرد. به خصوص در ایام تعطیل. 
خیابان ظفر (که به احترام شهید سرتیپ هوشنگ دستگردی، امروزه خیابان شهید دستگردی نامیده می شود) به موازات خیابان میرداماد تهران و بصورت شرقی غربی است و از یک طرف به خیابان ولیعصر و از طرف دیگر به خیابان شریعتی متصل است. به این ترتیب دو خیابان مهم تهران که جهت ارسال بار و رفت و آمد خودروهای باری مناسب هستند در اطراف این خیابان قرار دارند. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست. 

کلیه اهالی محترم این منطقه می توانند در تمام ایام سال با تماس گرفتن با همکاران ما در واحد اتوبار شمال تهران جهت رزرو خدمات اسباب کشی ظفر اقدام کنند. 

شرکت اتوبار پارسی بار به عنوان یکی از برترین شرکتهای باربری تهران در ظفر، در خدمت شماست. ما با استفاده از بهترین پرسنل و نیروهای زبده و حرفه ای اقدام به بسته بندی کلیه وسایل و لوازم شما می کنیم و سپس آنها را به مقصد مورد نظر شما حمل خواهیم کرد. 

جهت اثاث کشی و خدمات حمل بار ظفر با ما تماس بگیرید.