باربری بلوار ارتش

باربری بلوار ارتش تهران جهت ارائه خدمات اسباب کشی و حمل بار در کلیه مناطق اطراف این خیابان آماده خدمتگذاری به شما همشریان گرامی است. این خدمات جهت اثاث کشی منزل و همچنین جابجایی وسایل و لوازم کلیه مراکز اداری، تجاری و نهادهای مختلف صورت می گیرد. 


خدمات اتوبار بلوار ارتش تهران:

خدمات باربری تهران در بلوار ارتش همانند سایر مناطق تحت پوشش باربری شرق تهران، کلیه خدمات اتوبار در بلوار ارتش جهت اثاث کشی را به کلیه اشخاص محترم حقیقی و حقوقی که جهت این خدمات با همکاران ما تماس گرفته و جهت این امر هماهنگ کرده اند، صورت می گیرد که شامل موارد زیر است:

آماده سازی و بسته بندی اثاثیه و لوازم
ارسال کارگر باربری به تعداد مورد نیاز مشتریان به محل
حمل بار به نقاط مختلف تهران و یا حمل بار به شهرستان از بلوار ارتش در تهران
خدمات اجاره انبار در تهران (برای شهروندانی که به دلایلی نیاز به انبار جهت حفظ و نگهداری کالا و یا اثاثیه خود دارند)
خدمات بارنامه و بیمه باربری 

اتوبار بلوار ارتش در تهران که بخشی از خدمات باربری و اتوبار شرق تهران است، کلیه امکانات و پرسنل خود را بکار می گیرد تا با بهترین کیفیت کلیه نیازهای شما را جهت اسباب کشی و حمل بار برطرف کند. به این منظور همکاران ما تلاش می کنند تا با بهره گیری از بهترین ها از این مسئله سربلند بیرون بیایند کما اینکه در طول سالهای گذشته نیز چنین بوده و مشتریان ما از این بخش از شرق تهران و سایر مناطقی که در آنها خدمات باربری ارائه کرده ایم، همواره رضایت کامل داشته و ما را مورد لطف و تشویق های خود قرار داده اند. 


انتظارات مشتریان از باربری بلوار ارتش:

مردم از شرکتهای اتوبار تهران، چه در بلوار ارتش و چه در نقاط دیگر انتظاراتی دارند که باید ضمن احترام به خواسته های آنها تا حد امکان تلاش کرد که این انتظارات برآورده شوند. از جمله:

کارکنان باربری سرعت و دقت لازم در بسته بندی اثاثیه و لوازم را داشته باشند. 
کلیه وسایل و لوازم منزل و یا موسسات و مراکز مختلف (اداری، تجاری، خدماتی، آموزشی، فرهنگی و ...) بسته بندی و آماده حمل شوند. 
بسته بندی بصورت کاملا ایمن صورت گیرد و لوازم و اثاثیه کاملا محفوظ بمانند. 
از اشتباهات رایج در باربری و اسباب کشی بطور جدی پرهیز شود. 
از بهترین خودروهای باربری با ایمنی مناسب، فضای بار کافی و سرعت مناسب جهت حمل بار استفاده شود. 
کارگران باربری بلوار ارتش، افرادی دلسوز، مودب، باتجربه، ورزیده، مهربان و دارای مهارت های مناسب در اسباب کشی باشند. 
در هیچ یک از مراحل اثاث کشی و خدمات اتوبار بلوار ارتش تاخیر صورت نگیرد و همه امور طبق روال پیش برود. 
کلیه اثاثیه و لوازم به سلامت به مقصد رسانده شوند. 
خدمات اسباب کشی در زمان مورد نظر مشتریان (در هر یک از اوقات سال و حتی روزهای تعطیل) صورت بگیرد.

به شما همشهریان گرامی مژده می دهیم که ما از کلیه انتظارات شما آگاهیم و در صورتی که نیاز به خدمات حمل بار و اثاث کشی دارید، می توانید بدون هیچ نگرانی جهت مشاوره و رزرو این خدمات با همکاران ما در اتوبار شرق تهران تماس بگیرید. 


اتوبار و باربری بلوار ارتش


اسباب کشی و جابجایی ادارات، شرکتها و مراکز:

همانطور که در بخش های بالا جهت آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان با خدمات ما نوشتیم، خدمات اتوبار بلوار ارتش، علاوه بر اثاث کشی خانگی، جهت اسباب کشی و جابجایی وسایل و اثاثیه کلیه سازمان ها، نهادها، فروشگاه ها، مراکز مختلف خصوصی یا دولتی، موسسات مالی، خدماتی و ... در خدمت شماست. 

کلیه مدیران محترم و یا مالکان و صاحبان مشاغل در هر نقطه از بلوار ارتش تهران می توانند جهت جابجایی محل کسب و کار خود با همکاران ما تماس و به این ترتیب از مزایای خدمات شرکت باربری پارسی بار تهران بهره مند شوند. 


حمل و نقل اثاثیه در باربری بلوار ارتش:

حمل بار نیز به نوبه خود یکی از مراحل بااهمیت باربری تهران است. به همین جهت شرکتهای معتبر و باسابقه اتوبار تهران سعی دارند در این مرحله نیز به بهترین نحو ممکن عمل کنند و با استفاده از خودروهای باربری درجه یک، اقدام به حمل و نقل اثاثیه بسته بندی شده شما در باربری بلوار ارتش کنند. 

شرکت اتوبار پارسی بار با استفاده از خودروهای مجهز و کاملا ایمن کلیه وسایل و اسباب و اثاثیه شما را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن از بلوار ارتش تهران به هر نقطه از کشورمان می رساند و با افتخار بهترین خدمات را در این زمینه به شما شهروندان گرامی ارائه می دهد.