باربری بلوار فردوس

باربری تهران در بلوار فردوس را با شرکت اتوبار پارسی بار تهران تجربه کنید. ما در زمینه خدمات اسباب کشی و باربری بلوار فردوس تهران نهایت تلاش خود را بکار می گیریم تا کلیه وسایل و لوازم شما را با کیفیت مناسب، براحتی آماده سازی و سپس به سرعت به مقصد شما حمل کنیم. 


شماره تماس شرکت پارسی بار شعبه باربری غرب تهران : 44488574 - 021  شماره همراه: 09123871739


محدوده باربری بلوار فردوس:

خدمات اتوبار بلوار فردوس در تمام نقاط شامل خیابان های اصلی و فرعی و محله های اطراف بلوار فردوس تهران ارائه می شود. این بلوار بصورت شرقی غربی است و از سمت شرق از فلکه دوم صادقیه (آریاشهر) آغاز شده و پس از تقاطع با برخی از خیابان های مهم و بزرگراه های منطقه از جمله بلوار شقایق، بزرگراه ستاری و بزرگراه باکری در انتها به بلوار الهام ختم می شود. 
در تمام مناطق اطراف این نواحی چنانچه شما دارای منزل، شرکت، فروشگاه، موسسه، آموزشگاه و... هستید و قصد اسباب کشی و جابجایی بار به محلی دیگر یا شهر دیگری دارید، می توانید با همکاران ما در شرکت باربری پارسی بار (یکی از بهترین شرکتهای باربری تهران) تماس بگیرید. 

باربری بلوار فردوس تهران

خدمات بسته بندی اتوبار بلوار فردوس:

بسته بندی اثاثیه و لوازم شما مشتریان گرامی بصورت حرفه ای و اصولی صورت می گیرد. به ویژه بسته بندی میز و صندلی در اسباب کشی و همچنین بسته بندی مبلمان منزل و یا مبلمان اداری که باید به دقت و با توجه به ساختار و برخی مسائل (از جمله قابلیت جدا شدن پایه مبلمان و یا نوع روکش آنها و حساس بودن سطح رویه) به دقت صورت بگیرد. 
بسته بندی در اسباب کشی یکی از مراحل مهم پیش آغاز حمل بار است و از این جهت باید دقت کافی در آن بکار برده شود. به همین جهت ما در شرکت باربری پارسی بار همواره تلاش می کنیم تا:

از بهترین کارگران حمل بار استفاده می کنیم. 
از بهترین لوازم بسته بندی جهت این کار استفاده می کنیم. 
در بسته بندی ظروف و شکستنی ها نهایت دقت را بکار می بریم و اصول استانداردهای ایمنی لازم را بکار می گیریم. 
اثاثیه شما را با سرعت آماده حمل می کنیم. 
از وسایل بسته بندی حرفه ای مانند استرچ رپ، بابل رپ، کارتن های چند لایه و چسب های نواری محکم بهره می گیرند. 
تلاش می کینم که نرخ و هزینه نهایی را به حداقل برسانیم. 
کلیه لوازم و وسایل منزل و یا وسایل اداری، آموزشی، فروشگاهی، فرهنگی و... را بسته بندی و آماده حمل بار می کنیم. 
سرویس دهی شبانه روزی انجام می دهیم. 

از جمله لوازم و اثاثیه ای که همکاران ما جهت حمل و جابجایی براحتی بسته بندی و آماده باربری می کنند می توان از موارد زیر نام برد:

یخچال فریزر ساید بای ساید یا دوقلو
تلویزیون 
گاوصندوق
میز، صندلی و مبلمان (اداری یا خانگی)
پرده ها
ماشین لباسشویی، دستگاه ظرفشویی، گاز آشپزخانه 
کلیه لوازم و وسایل آشپزخانه 
کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های فکس، اسکنر، تلفن، مودم و یا سایر لوازم اداری 
کلیه ذونکن ها، فایل ها، مدارک، پوشه ها و پرونده های اداری 
وسایل و لوازم اتاق خواب (پتو، لحاف، تخت خواب، لباس، کیف و کفش، کتاب و ...)
گل و گیاه 
لوازم موسیقی (پیانو، ارگ، گیتار، سنتور، ویلون و...)

خدمات اثاث کشی و اتوبار بلوار فردوس

قیمت باربری بلوار فردوس:

همانطور که در بخش های مختلف جهت اطلاع هر چه بیشتر شما همشهریان گرامی نوشته ایم، قیمت و تعرفه خدمات اتوبار بلوار فردوس نیز همانند بسیاری از نقاط دیگر تهران وابسته به شرایط مشتریان است. بطوری که هر چه مسافت بیشتر، تعداد و یا حجم بارها بیشتر باشد و نیاز به ارسال خودروهای باربری و همچنین کارگران بیشتر به محل باشد، طبیعتا هزینه نهایی بیشتر خواهد شد. 

برای مثال کسانی که قصد حمل بار به شهرستان را دارند، به دلیل مسافت بیشتر نسبت به حمل بار در تهران، هزینه نهایی آنها بیشتر خواهد شد. البته نرخ پایه کلیه خدمات ما بر اساس نرخ های رسمی اتحادیه باربری تهران است. 

سایر خدمات اتوبار بلوار فردوس:

خدمات همکاران ما به شما در زمینه اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم به موارد فوق ختم نمی شود بلکه ما همواره تلاش داریم تا با ارائه خدمات دیگری از جمله اجاره انبار در تهران به کلیه افراد حقیقی و یا حقوقی که قصد نگهداری وسایل و یا اثاثیه خود در انبارهای کانتینری و مطمئن دارند، در خدمت آنها باشیم. 

همچنین صدور بیمه باربری نیز که یک امتیاز مثبت برای شرکتهای اتوبار و باربری تهران محسوب می شود، از دیگر خدمات شرکت اتوبار پارسی بار است. به این ترتیب دیگر مدیران و یا افرادی که لوازم و وسایل خود را جهت اثاث کشی و جابجایی به ما سپرده اند، نگران سلامت وسایل خود نخواهند بود و جای هیچ گونه نگرانی نیست. 

جهت خدمات اسباب کشی بلوار فردوس و یا سایر مناطق باربری غرب تهران با ما تماس بگیرید.